čtvrtek 20. dubna 2017

New York | Day 8 & My Inner Tourist Grandma

Update: Sama tomu nevěřím, ale konečně mám u sebe všechny fotky z externího disku, co mi minulý rok (v pohodě, to nezní jako by to bylo hrozně dávno, achich :D) odešel do věčných lovišť a můžu se s vámi dopodělit o všechny zážitky. Takže sednout a užívat fotky :)

I really can't believe this myself, I finally got all my pictures back from the hard drive that died on me last year (omg, it sounds like it happened so long ago) and I can finally share all the exciting trips and pictures and everything. So sit down and enjoy the ride :)
 Napřed pěkně turistickou fotečku. 
But first a touristy like photo please.
A potom něco, co považuji za cool fotku :D
And then what I think is a cool photo :D
A pak skočí mejma a má tu fotku mnohonásobně lepší, achjo :D
And then mom jumps and has a better picture, hmm :D
Turista si koupil vysněný tričko.
My inner tourist was so happy with this T-shirt.
 Dobrý den :D Moc jsem nechápala, co si to tam pán fotí, no.
Well hello there :D I couldn't figure out what picture is that guy trying to take.
Osmý den nám určitě nescházel, byl ve znamení čistého turistování. Můj vnitřní turista se probudil a užil si výlet lodí na Sochu Svobody a procházku Finanční Oblastí a Soho v tričku I <3 NY a čelenkou Sochy Svobody na hlavě. A víte co? Moc jsem si to užila :D Jenom teda výlety na Paní Svobodovou jsou turisticky až moc nabité, že jsme tam vydržely jenom chvilku, na Ellis Island jsme se ani nezastavovaly, ty davy za to nestály. Ve Financial District to nebylo o nic lepší, chce to pevné nervy an tu rvačku o fotku u slavného Býka. Stojí to hodně energie, kterou jsme pak ale doplnily postupně při opětovné návštěvě byChloé, což je asi oficiálně moje nejoblíbenější restaurace na světě, a pak v Georgetown Cupcakes. Jejich instagramový účet sleduji už přes rok a to vám řeknu, přišla jsem si, jako bych se potkala s celebritou. Byl to pro mě takový malý happy moment, který jsem si užila jenom kvůli sobě. Ale nemůžu si pomoct, jak jsou lidi v davu nebo někde na dovolené, tak jakoby vypnuli svůj rozum a jsou jako ovce. Nechápu to. Ale fotky vám jako vždy poví mnohem víc, než bych já kdy mohla slovy.

Our eight day was all about being the real tourists, my inner touristy grandma has awaken and had a blast while seeing the Lady Liberty, walking around Financial District and Soho in I <3 NY T-shirt. We had such a good time, the only thing is that these areas and boat trips to the Statue of Liberty are packed (but I mean like super mega packed) with tourists which is exhausting so we didn’t even get off on the Ellis Island and continued to the Charging Bull. It is a real fight to get a picture here, the tourists are just so stupid, I don’t know, people just turn off their brains when they travel or I don’t know how else I could explain that. We needed some energy after this so we went to byChloé again (this must be now my most favorite place to eat in the whole world) and then we got our sugar fix at the Georgetown Cupcakes which was such a happy moment for me because I have been following their Instagram account for over a year now and I just love them. It was all so worth it, trust me. And the pictures will speak for themselves as per usual.
 Chuťově jsem to čekala lepší, ale jako fanouškovi mi chutnaly moc!
I expected something more from the flavor but I'm a loyal fan so I liked them!
Ty ulice tady <3
Those NY streets <3

Žádné komentáře:

Okomentovat