neděle 5. června 2016

OH, HELLO THERE SUNDAY

Uff, mám takovou radost, že už je neděle, protože mám konečně volno! Včera už jsem byla tak unavená a tak moc mě bolelo celé tělo (hlavně nohy!!!) po celém týdnu buď ve škole nebo v práci nebo ve fitku, takže jsem si včera večer uklidila a padla do postele tak vyčerpaná, že mi ani nešlo usnout. Stane se vám to někdy taky? To je nejvíc bezmocný stav :D Tak jsem tomu nechala chvilku a pak jsem odpadla do půl osmé ráno, což pro mě znamená si přispat (moje minulé já si klepe na čelo právě). Pořád mě bolely nohy a nejsem úplně ve své kůži dneska, takže jsem akorát doma, odpočívám, budu vařit za chvilku a koukám na filmy. Venku je krásně, tak se večer půjdu projít, ale jinak nic a ne, není mi to blbý ani trochu, protože zítra ten maraton začne nanovo. 
Takže krásný začátek týdne všem! :)

Ugh, I'm so so happy it's finally Sunday because it's finally my day off! Yesterday I was so tired and my whole body (especially those legs!!!) hurt so bad after the longest week at work, school and gym that I just cleaned up my place and fell into bed so exhausted that I couldn't fall asleep. Does that happen to you sometime too? That is the worst :D The legs were still sore in the morning so I've been basically laying all day, cooking and because it's really nice outside, I will go for a walk in the evening but that's about it and no, I don't feel bad at all. Sorry not sorry because the circus starts again tomorrow morning. You all have the best start to the week, kick some butts and watch out for new posts coming soon! :)
Ale nic nezachrání neděli tak jako zdravé palačinky s ovocnou omáčkou, co?
But nothing can fix Sunday like a stack of healthy pancakes with fruit sauce, hey? 

Žádné komentáře:

Okomentovat