středa 9. září 2015

CAFÉ CREMA


Ve Vancouveru najdete kavárenské řetězce jako Starbucks, Tim Horton's, McCafé a spoustu dalších opravdu všude na každém kroku! Když jsem ve škole, tak je to příjemný sejít pár schodů a dát si v jednom z nich kafe na další hodinu (já teda piju jenom to ze Starbucks), ale už dlouho jsem měla chuť na starý dobrý kapučíno, který není "to go." Proto jsem se šla podívat za spolužačkou, která pracuje v tomhle kouzelným podniku přímo na pláži a jmenuje se to Café Crema. To místo je krásný, zákusky vypadaly dost neodolatelně a kafe bylo přesně takový, jaký jsem si vysnila a jaký jsem zrovna potřebovala. Výhled na pláž byl jenom třešnička na dortu. Pokud se budete vyskytovat v North Vancouver, určitě tam zajděte!

Here in Vancouver, you can find Starbucks, Tim Horton's, McCafé and many other chain coffee houses literally everywhere! It's so convinient and pleasent when you are at school to just go downstairs and get a cup of coffee from one of these (I drink just the Starbucks one though) but I was really craving some good old cappuccino that is not "to go." Therefore I came to visit my classmate who works in this really nice place right by the beach called Café Crema that has just what I needed. The place is so lovely, people there are amazing, the desserts looked absolutely delicious and the coffee was exactly like I dreamed it would be. And the beach was just a cherry on top! If you will be in North Vancouver, you should definitely go there!


Můj první tip, kam zajít ve Vancouveru!
My first tip where to go when in Vancouver! 




Všechno, co se tu prodává vyrábí sami z lokálních surovin a všem to chutná, tak se rozhodli vydat kuchařku.
Everything they sell here is made from scratch from local ingredients and everyone loves it so they have decided to publish a cookbook.









My classmate, Sarah:)

5 komentářů:

  1. Veruuu. Ja chci tu kucharku. Kolik stoji a kolik by stalo ji poslat?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak stoji 35 dolaru (pisou na strankach) a vypada uzasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takze si ji asi privezu jako suvenyr:) treba mezitim najdes jeste dalsi a budu jich mit kopu.

      Vymazat
    2. Takže spíš už asi víš, co dostaneš k Vánocům :)

      Vymazat
    3. Uaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))

      Vymazat