čtvrtek 14. ledna 2016

FRIDAY RANDOM TALK







V neděli se na mě přišla podívat chřipička, takže jsem si dala skoro tři dny v posteli, kdy jsem v úterý akorát dojela do školy napsat si 3 testíky a zase šupem domů, protože se mi motala hlava. Jooo, tady vynecháte !JEDEN! den a hned dopisujete dva testy a jeden si dáte k tomu, hahah, rozhodně se nenudíme :D Na druhou stranu musím opravdu uznat, že když se takhle průběžně učím celý semestr, tak mi pak ani moc nepřijde, že je midterm nebo final zkouška a stačí mi si to jedno odpoledne zopakovat. Takže... Nebudu si tady stěžovat, není na co a vy mějte krásnej pátek! :) 

Jinak moje spolubydlící si v prosinci zlomila kotník a teď je do toho taky nemocná, takže já nám ta jdu uvařit zázvorovej čaj, ať se z toho tenhle byt někdy vyhrabe :D

On Sunday, I got an unwelcomed visitor - the flu. So I spent three days in bed when I only left it so that I could go to school to write 3 tests and then right back home because my head was spinning. Yep, I missed !ONE! day and I had to write two tests from Monday and one from Tuesday so no, we're not bored at school at all, not a chance :D On the other hand, I really do have to admit that when I'm studying the whole semester from class to class, then I don't even realize we have midterm or a final exam because I only need an afternoon to go over the materials. Therefore... I'm not going to be complaining because I have nothing to complain about and you guys, you have a great Friday yourselves! :)

Oh and by the way, my roommate has a broken ankle and now she's sick too so I'm about to make us some ginger tea so we don't have a sickvill from this apartment :D 





Žádné komentáře:

Okomentovat