neděle 17. ledna 2016

SUNDAY RAMBLING


Aby bylo mezi náma jasno - jsem dospělý jedinec a diář se Snoopym je naprosto adekvátním doplňkem. Tak. To je k první záležitosti. 

Potom mi taťka poslal k Vánocům nový Bose sluchátka, který jsou bezdrátový a bezkonkurenčně skvělý! V pokoji mám zapnutý počítač a můžu bez drátů běhat po bytě, takže za mě v pořádku. No, jenže já takhle i uklízím a včera jsem byla konečně šťastná, že se cítím zase skoro zdravá, že jsem si při tom tradičně hodila sem tam malej taneček. (Kdo říká, že to nedělá, tak kecá.) A jednou jsem se otočila a za mnou stála vysmátá spolubydlící (která má ležet se zlomenou nohou v posteli!) a já jsem se jí tak lekla, že jsem zakopla a málem spadla na zem čumákem napřed. :D Nevadí, všichni koukejte doma tancovat, jako by se nikdo nedíval, je to zdravý :) A taky hlavně to je sranda :D Krásný nedělní večer všem!

We just need to clear something up - I am an adult and a planner with Snoopy picture is absolutely adequate accessory for me. So we are on the same page, good. 

Then my dad got me a brand new wireless headphones for Christmas and they are amazing. My computer playing music is in my room but I can run around the apartment with no wires. Fine by me! However, I'm also cleaning with these headphones on and yesterday I was so happy that I'm finally feeling almost healthy that I did a bit of dancing while cleaning. (Who is trying to tell you, that he is not doing that, he's lying.) Once I turned back and there was my roommate, standing, laughing. I was shocked so I tripped and almost fell on the ground face first. :D Never mind, all of you should dance at home like no one is watching, it's healthy :) And most importantly, it's fun :D Happy Sunday to you all, my lovely humans.







Žádné komentáře:

Okomentovat