čtvrtek 27. srpna 2015

FIRST CANADIAN POST IS HERE


Konečně! První kanadský příspěvek je tu. Nemůžu tak úplně říct "první příspěvek z Kanady,/ protože jsem tady už dva týdny, ale měla jsem toho tolik, co jsem vám sem chtěla napsat a taky jsem potřebovala odsud nasbírat nějaké fotky. Takže teď už se stěhujeme do Vancouveru. Přiletěla jsem sem druhý týden v sprnu, takže jsem za sebou nechávala horké-horké-velmi-horké Čechy a přiletěla do moc příjemnějšího (rozumějte pouze teplého) počasí tady. Letěla jsem se svou oblíbenou společností Air France, mám ráda jejich letadla a servis na palubě. Bylo to příjemné jako minulý rok, kdy jsem s nimi letěla do USA a zpátky. Trasa byla Praha - Paříž - Vancouver. Trvalo to dvacet hodin z domova do nového bytu s novou spolubydlící. Mojí úplně první spolubydlící v životě, jeej. Více o mých prvních dnech tady a důvodech, proč jsem se sem vlastně vydala, příště. Přeju krásný den všem!

Finally! First Canadian post is here! I can't say "first post from Canada" because I have been here for two weeks already, but I had so much to share with you guys and needed to get some pictures together from here. So we're moving to Vancouver now. I flew here the second week of August so I was leaving the hot-hot-hot-so-hot Czech Republic for more comfortable (meaning only just warm) weather in here. I travelled with my beloved Air France company. I like their planes and their on board customer service. It was just as lovely as the last time I flew with them, which would be last year in spring to the US and back. Prague - Paris - Vancouver. Twenty hours from the moment I left my home I was in my new apartment with my new roommate. The very first roommate I have in my life, yaay. More about my first few days here and why am I even here later. Have a nice day everyone!

Poslední rozloučení s krasavcema. 
Last goodbye with my handsome men.

Dárek k narozeninám a na cestu.
Birthday and travelling present


Takhle krásně mi zabalili kufr na letišti. Horší barva by tam asi nebyla, co? :D
Lovely protection for my suitcase. You didn't have any worse colour in there, did you? :D

Klasická snídaně před každým letem. 
My classic breakfast before every flight. 

 S mejmou. 
With mom. <3 







Vancouver, baby!


A jsem tu! Další post brzy.
And I am here! Talk to you soon. 


Žádné komentáře:

Okomentovat