pondělí 19. října 2015

TWO MONTHS


Dlouhá doba, žádný článek. Moc mi to nepřijde, ale ono už to byly dva měsíce, co jsem tady ve Vancouveru. Původně jsem si myslela, že budu psát nějaké veledůležité shrnutí toho, jak se mi tu líbí a nelíbí, ale kupodivu nemám potřebu to sepisovat takhle najednou, ono to už přijde samo. Místo toho tu mám menší souhrn toho, co dělám a nedělám skrz fotky. Enjoy!

Long time, no post. It really doesn’t feel like it, but it has been over two months since I came to Vancouver. Initially I thought that I will be writing some sort of sum-it-up post about things that I like here and that I don’t, but actually I don’t have the need to do it. It will come with time probably. Instead of that I have a little summary of things I have been up to lately. Enjoy!


Dva měsíce! To už by si jeden myslel, že jsem si na všechno musela dávno zvyknout. Na většinu věcí už jsem si asi zvyknout dokázala, ale třeba na novou posilovnu, “jinou" jógu, nakupování jídla, dopravu, která sežere neskutečný množství času, novou postel, kterou jim v tý Ikee stejně hodím na hlavu a naprosto odlišný školní režim k tomu jsem si ještě tak úplně nezvykla. To mi ještě tak dva měsíce bude trvat. Na druhou stranu musím říct, že mi to vůbec nevadí. Nakonec se tady cítím vcelku spokojená. A kdo mě zná, tak ví, že tohle se ode mě jen tak neslyší. Mám ale připraveno několik věcí, o které se s vámi, moji milí, podělit, takže v příštích dnech se můžete těšit na nové články :) 

Two months! Someone could say that I must have gotten used to everything new by now. Partially, it is true but for example I’m not used to the new gym, “different” yoga classes, grocery shopping, transit that is taking a lot of my time, new bed that I will return anyway because it’s impossible and the totally different school system. It will take me another two months to get to the bottom of all these things. On the other hand I have to say that I don’t mind this at all. I actually feel very good here and people who know me will tell you that you won’t hear this from me very often. I have couple of things I want to share with you, my beloved readers, so stay tuned!

Pořádná snídaně je nezbytná každé ráno. 
Proper breakfast is essential every morning. 

Nákupy jídla a balíček od mejmy. 
Grocery shopping and a care package from mom.


Škola. Poprvé v životě mě opravdu baví.
School. For the first time in my life, I actually enjoy it. 

 Užívám si tohle malý úžasný stvoření. 
Having fun with this little amazing creature. 

Vancouver. <3 

 Trávím čas s těma nejlepšíma. 
Spending time with my favourites.

Selfie game strong! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat