čtvrtek 1. října 2015

VIFF AND THE RED CARPET FUN


O víkendu jsme měly možnost vypomáhat na Mezinárodním filmovém festivalu tady ve Vancouveru, který se konal v Umělecké galerii města Vancouver a i přes to, že jsem byla trochu nemocná, to byl úžasný večer. Všichni byli zase nad moje očekávání příjemní a milí a after party se vším tím jídlem a pitím samozřejmě taky stojí za zmínku, to ne, že ne. Měla jsem na sobě černé šaty, které jsem si tady hodně na rychlo pořídila, protože jsem si žádné nepřivezla, uups, černou koženou bundu, kterou tady nosím opravdu, ale opravdu pořád, a moje nejoblíbenější psaníčko darované od mojí nejlepší kamarádky. 

Last weekend we had the chance to help on the Vancouver International Film Festival in Vancouver Art Gallery and even though I was feeling a little bit sick, it was such an amazing evening. The people were so nice and the afterparty with all the food and drinks as well, of course. I wore this black dress I bought on a very short notice here because I didn't bring any with me, ooops, the black leather jacket that I wear all, like really all the time and my favorite purse, a gift from my very best friend. 



Dress: H&M 


Já jsem měla burgery, ale dřív, než jsem je stačila vyfotit, jsem je snědla, haha. 
I had burgers instead. But before I took a picture, I ate them, haha. 

"Try to look decent."  

"I think it's not working."  

"Okay, let's have some drink. :D"

Žádné komentáře:

Okomentovat