úterý 2. února 2016

6 MONTHS GONE AND LIVING BY MYSELF




Tak moment, takhle by to teda nešlo, přetočte to někdo trochu zpátky. Jak je vůbec možné, že už je to 6 měsíců, co jsem se přestěhovala do Vancouveru? Nějak nám to tu letí, ani nemrknu a další týden je zase u konce. Všechno je zatím super, samozřejmě je to občas nahoru dolů, ale tak je to vždycky a je to v pořádku. Je tu jedna věc nebo spíš pár věcí, o který jsem se chtěla podělit, protože je to poprvé, co žiju mimo domov. Jooo, já vím, já vím, ale nikdy nebyl důvod, proč bych se měla stěhovat. Proč bych to měla dělat? Doma bylo vždycky nejlíp a nikdo mě nevyháněl. Nebo se to báli říct nahlas, i to je možnost :D Každopádně tady ale díky tomu zažívám pár menších rozčarování. Prostě rozmazlený dítě, kdo je se mnou, čtěte dál, nejspíš se v tom najdete. Kdo se mnou nejste, čtěte dál, abyste se pobavili.

Let's take a little step back here because how on Earth is it possible that I'm here in Vancouver for 6 months now?! Time flies like crazy in here. I don't even blink and it's another week, another month. Well, everything has been just great, little ups and downs like everybody has but that's okay. But I do have one thing on my mind though because this is the first time I have ever lived away from home meaning not in the same house as my family does. I know, I know, but I have never had the need to move out. Why would I do it? I had no reason, nothing and no one was pressuring me and life was just great. Therefore, ever since I moved out, I had to face a couple of eye openers. Who is like me, keep reading you will find yourself in there. Just a spoiled kid. Who is not like me, keep reading and you will have a good laugh on me. 


1. Ano, opravdu to JE možné, aby vám došlo čisté oblečení. To jako vážně? Doma se mi to nikdy nestalo, divný. Když si nevyperu sama, tak se to další den samo od sebe neobjeví čistý a složený u mě ve skříni. Nechápu. Pořád jsem přesvědčená o tom, že je to jenom krutej vtip. Babi, hodně tě tu postrádám a opravdu doufám, že tě doma oceňují a váží si tě jako opravdového pokladu, kterým ve skutenčosti jsi. Ale to není novinka. P.S. Ponožky mi teda pračka zatím nežere, tak alespoň něco. 

1. You really CAN run out of clean clothes to wear. Like seriously? That has never happened to me, obviously. When I don't do my own laundry, it is not going to appear clean and folded in my closet the very next day. Weird. I still think this is some kind of a joke or something. Anyways, grandma, I miss you terribly. Hope they appreciate you at home as the most precious wonder you truly are. P.S. The washing machine hasn't eaten any of my socks yet, good things happen too.


2. Dobrá zpráva je, že doma není nikdo, kdo by na vás dohlížel a kontroloval vás, jestli jste uklidili, jestli se nemáte učit, jestli si náhodou nevyspáváte do 11, jestli jste za celou neděli udělali jedno velký houbeles (k mému běžnému nedělnímu programu se nebudu vyjadřovat, nemáte důkazy na moje nic nedělání) nebo jestli jste to byli vy, kdo má na svědomí zmizení celého balení zmrzliny z mrazáku. Jenže, co si budu nalhávat, u nás doma to nikdy nebyl žádnej stres, naopak. 

2. On the plus side, there is no one to watch you and check up on you if you cleaned up, if you're procrastinating, if you sleep until 11am, if did big fat nothing the whole Sunday (I am not going to comment on my regular Sunday schedules, there are no proves) or if you ate the whole ice cream out of a freezer. But to be honest, our home has never been stressful or anything, more on the contrary. 


3. Špatná zpráva je, že doma není nikdo, kdo by vás kontroloval!!! Všechno je to jenom a jenom na vás! Když zaspíte, když neuděláte zhola nic za celej den, když máte doma bordel jak v tanku, všechno. Kde se má ta motivace sama objevit?! Uhm, musíme se motivovat sami. Na mě to funguje tak, že než abych něco musela svést na sebe, tak to raději všechno udělám a je mi hezky. Před sebou se stejně neschováte :)

3. On the other side, there is no one to check up on you!!! It's all on you! If you oversleep, if you do nothing, if your place is a mess, nothing. Like where are you supposed to get motivation to do stuff? Oh, YOU are supposed to motivate yourself. Hahah, yeah, I think I kinda managed that part and it gets me going even more because there is nothing worse than if you can only blame yourself for not doing/finishing/achieving something. 


4. Tady jsem si spíš jenom něco potvrdila a to fakt, že jsem ještě pořád dítě a nejspíš i svým způsobem napořád budu. To samozřejmě není žádné překvapení. Nedokážu popsat, jak jsem vděčná za iMessages a FaceTime, protože jak mám jako vědět, jak správně vyprat prádlo bez toho, aniž bych se zeptala mejmy? Ještě jsem předtím nikdy neprala, to dá rozum. Nebo to právě spíš rozum nedává, vy jste to asi vědět úplně nemuseli, ale tak máte všechna práva světa mě právě teď soudit, to je v pořádku :D A konec konců, všichni rádi slyšíme to starý známý "to zvládneš" od taťky, že jo? 

4. This is a conformation more than anything else of the fact that I still am a kid and probably always will be. That really is not a big surprise, we all knew that. Could not be more thankful for iMessages and FaceTime because how am I supposed to know how to do my laundry without asking my mom? I have never done it before, duh. Okay, you probably did not need to know that but it's out now. Feel free to judge me, that's totally fine :D And we all need to hear that "go get them" from dad, right? 


Nakonec musím uznat, že bydlet "sama" je celkem fajnová záležitost. Má to svoje nevýhody, ale zatím si to dost užívám :) Jednou zase přijde doba na změnu a já už se toho dne nemůžu dočkat, ale teď si jdu dát ovesnou kaši k večeři, protože jsem dospělá (jenom teď, protože se mi to zrovna hodí) a protože bydlím sama a protože můžu. 

In the end I have to admit that living by myself is pretty damn good. It has its disadvantages but for now I am enjoying it very much :) One day, the time will come for another change and I can wait for that day to come! But right now I am going to have an oatmeal for dinner because I am an adult (just for now because it is convenient to say that) and because I live alone and because I can. 

- V. 





Žádné komentáře:

Okomentovat