středa 10. února 2016

THE PRECIOUS SUN IN RAINCOUVER



Po celých DVOU dnech, co se nám tady ukázalo sluníčko, už zase prší. Ještě se mi nestalo, abych se podívala do telefonu na předpověď počasí, a viděla tam na celý týden předpověď "déšť." Ve skutečnosti pak celé dny v kuse neprší (i když se to taky děje, třeba tři dny v kuse), ale je zataženo a rozpršet se může prakticky každou chvíli. Vlhkost je tu taky na jiném levelu než v Čechách a moje od přírody vlnité vlasy neví, co si s tím počít. Nějaké velké úpravy vlasů se u mě rozhodně nekonají, stejně vylezu ven a *puf* Účes alá zrovna jsem vstala a hřeben jsem dva roky neviděla je na světě :D Tak tady je pár fotek ze dne, kdy jsme měly sluníčko :) 

After TWO whole days when the sun was visiting here, we got our rain back. It has never happened to me before that I would open the weather forecast app on my phone and I would see "rain" for the whole week. It usually doesn't rain the whole day (but it can easily happen, three days straight of full on rain is completely normal here) but it's cloudy and it can start raining at any moment. The humidity is on a very different level than it is in Czech and my naturally wavy hair doesn't know what to do. No hairstyling is happening here because whatever I try to do inside, then I go out and *poof* The hairdo like I just woke up and I do not own a hairbrush is back on :D So here is couple of pictures from those lucky sunny days :) 






Žádné komentáře:

Okomentovat