středa 24. února 2016

BERRY (HEAVEN) BREAD



Moje pečící potřeba se opět ozvala a v sobotu ráno jsem prostě musela něco umíchat a dát na pár minut do trouby. Ale protože jsem byla moc líná chodit ven a dojít nakupovat, musela jsem použít to, co bylo doma, což je stejně nejlepší způsob, jak kuchtit, no ne? Inspirovala jsem se zde, jenom nemám kvalitní formičky na muffiny, tak jsem použila klasický plech a dopadlo to stejně skvěle! Rychlý, jednoduchý, zdravý, výborný. Tak an co ještě čekáte? Šup, ať už máte upečenou tuhle dobrotu :)

My baking urges has emerged again so on Saturday morning I just had to mix something up and put it in the oven for couple minutes. However, I was too lazy to go out to get my groceries so I had to use whatever I had at home. That's the best way how to cook anyway, is it not? I got the inspiration from here but I don't have good muffin tins so I just used a basic baking tray and it worked out amazing anyway! Quick, easy, healthy, delicious. So what are you waiting for? Make yourself a treat :)


2 hrníčky celozrnné/žitné mouky
4 čajové lžičky prášku do pečiva 
2 čajové lžičky skořice
1 rozmačkaný banán
40 ml oleje (já použila kokosový)
1 vejce
60g bílého jogurtu
160 ml mléka (použila jsem vanilkové neslazené mandlové mléko)
2 lžíce javorového sirupu
3 lžíce medu
1 lžička stévie (nic neříkejte, mám ráda sladký)
100 g mraženého ovoce (borůvky, maliny, ostružiny, jahody)

1. Smíchejte suché ingredience: mouka, prášek do pečiva, skořice. 
2. V další míse promíchejte morké přísady: vejce, banán, olej, mléko, jogurt, javorový sirup, med a stévii. 
3. Všechno smíchejte dohromady. 
4. Až úplně naposledy lehce vmíchjte mražené ovoce a přelijte do vámi zvolené formy. 
5. Pečte na 180°C po dobu 25 minut (podle vaší trouby, může to být mezi 20 a 30 minutami).
6. Rychle to snězte nebo vám to sní někdo jinej. Věřte mi. 


2 cups of wholegrain/rye flour
4 tsp baking powder
2 tsp ground cinnamon
1 mashed banana
40 ml oil (I used coconut oil)
1 egg
60 g plain yogurt
160 ml milk (I had unsweetened vanilla almond milk)
2 tbsp maple syrup
3 tbsp honey
1 tsp stevia (don't judge me, I like sweet things)
100 g frozen fruit (rasp-, blue-, black-, strawberries)

1. In one bowl mix the dry ingredients: flour, baking powder and cinnamon. 
2. In other bowl combine the wet ingredients: egg, banana, oil, milk, yogurt, maple syrup, honey and stevia.
3. Mix everything together. 
4. Add the frozen fruit at last and stir lightly. 
5. Bake on 180°C for 20 minutes (depending on your oven, it could be from 20 to 30 minutes).
6. Eat it quickly or someone else will. Trust me. 


3 komentáře:

  1. Ten vypadá skvěle :) !
    Můžu se tě zeptat jestli má stévie nějaké aroma (nebo jak to říct :D ) ?

    http://runeatandtravel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmizel fakt hned! Ráda bych řekla, že mi někdo pomáhal, ale bohužel ne :D Jinak stévie mi napřed připadala zvláštní trochu, ale teď už to ani nepoznám. Do smoothie nebo na pečení je výborná :)

      Vymazat