čtvrtek 18. února 2016

YOGA FUN TIMES vol.2





V Kanadě, ať jdete cvičit kamkoliv, tak dostanete kartičku s čárovým kódem, abyste se přes čtečku sami pustili dovnitř a nikdo se s vámi nemusel zabývat. Kromě opravdu málo vyjímek se s tím setkáte všude a za mě je to určitě dobře. Jenže tam, kam chodím na jógu, jsem kartičku nedostala a ani jsem si o ni neříkala, protože tam stejně už znali moje jméno a vždycky to bylo jenom "Hi Veronika!" a šlo se cvičit. Dneska jsem přišla a byla tam nová slečna, takže jsem začala se svým naučeným "Veronika, spelled with K. P-a-na-..." Slečna se zasekla, vzhlédla ke mně a podezíravě se zeptala odkud jsem. Tak jsem se taky zasekla a s ještě větším podezřením jsem se jí naoplátku zeptala odkud je ona. Překvapivě z Čech, hahah. To v North Vancouver není žádné překvapení, i když je tu tak 4x více Slováků než nás, ale i tak bylo hezký zanadávat si na ty autobusy po našem, protože tak se mi stejně nejvíc uleví :D A vám, moji drazí, přeji ten nejlepší pátek! Woohoo!

No matter to what club you go to workout in Canada, you get a card which you just tap and you can let yourself in so that you don't bother anyone else with your presence (joke, of course). There would be a very few exceptions by now I guess and from my point of view it's a good thing for sure. However, in the place I go to do my favorite yoga, I didn't get any card nor I did ask for any because by that time it was always "Hi Veronika!" when I got in and that was it. So no need for a card. Today, there was a new girl in the studio so I automatically started with my "Veronika, spelled with a k. P-a-n-a..." The girl stopped, looked up to me and suspiciously asked me where I am from. I stopped too and with even a bigger suspicion in my voice I asked her where she is from back. Lol, obviously she was from Czech which is not that surprising here in North Vancouver. Even though there is probably four times more Slovak people than there is Czech people but it was still nice to complain about the buses here in my native language. The relieve is much bigger :D And to you, my lovely humans, I wish the very best Friday you can possibly have! 


Žádné komentáře:

Okomentovat