neděle 10. ledna 2016

HAWAII & FOOD (mostly just food)



Abych to shrnula, dovolená na Havaji byla jedna z nejlepších, na kterých jsem za svůj život byla. No, je teda pravda, že já miluju vešekerý cestování a jak je tam sluníčko, horko, pláž a moře, tak jsem nejspokojenější, hehe. Havaj mi hodně připomínal Mauricius hlavně tím, že je to malý ostrov uprostřed oceánu s podobným podnebím a úchvatnou přírodou. Mauricius sice nemá ty úžasný vlny na klasický surfování, ale za to je to super místo pro windsurfing. Na Havaji se mi líbilo víc proto, že tam je bezpečno, nemá to tolik těch obrovských hotelových komplexů a jídlo mi tu chutnalo mnooohem víc. A moje nejvíc nejoblíbenější jídlo? Acai bowl bez debaty! Měly jsme ji každý den a mohla bych ji mít každý den až do toho mého posledního na téhle planetě. Celkově se mi ale hrozně líbily všechny food trucky a že používaly co možná nejvíce lokálně vypěstovaných surovin. Dalším oblíbencem byly místní krevety a potom sendviče z Island Vintage Coffee přímo v centru města Haleiwa. 

Overall, Hawaii was one of the best vacations I have ever been to. Well, I love all the traveling and vacations, especially when there is sun, heat, beach and ocean, hehe. Hawaii really reminded me of Mauritius where I have been to in March with my dad. It's a small island too, has similar climate, same amazing nature, it does not have those amazing waves to surf but it's an amazing place to windsurf. The better parts about Hawaii are that it's safe, it doesn't have a lot of huge hotel centers and the food is waaay better. My top top most favorite thing? Acai bowl for sure! We had that every single day and I want to have it every day since until my very last day on this planet. But I especially loved all those food trucks and delicious locally grown ingredients! Another favorite were shrimps and sandwiches from local café place called Island Vintage Coffee right in the center of the town of Haleiwa. 




I can't even find words how good this meal was.


Jediná věc, která se mi vyloženě nelíbila, byla Ted's Bakery, kterou je podle stránky Trip Advisor nutnost navštívit. Tak to teda určitě není! Kdo to hodnotí tyhle místa?! Za mě je to velký NE, NE a NE. Nechtěla jsem ani stát v tom obchodě! Na jídlo jsme čekaly hroznou dobu a pak jsme dostaly "sendvič," co byl stejně nakonec burger a navíc ještě ani nebyl dobrej. Pokud máte rádi čistá, kde se najíst, a dobré jídlo, pak sem nechoďte. 

The only thing I really didn't like was Ted's Bakery which is a must visit according to the Trip Advisor website. Who rates these places?!! It's a big NO-NO-NO from me. Ugh, I didn't want to stand in that store! We waited such a long lime just for a sandwich which turned out to be a burger anyway and it was below average. If you like clean places and good food, do not go there. 

Haleiwa Bowls. This is a must stop when in Hawaii on the North Shore! 




The best coffee place in Haleiwa. 


Matcha tea. Oh, yes. 




 And sometimes it looked like this. #dabestnight

Look how acai bowls make me happy.  


Take me back, pretty please. 

2 komentáře:

  1. Tak to musel být úžasný zážitek :) ! Na Hawai bych se chtěla jednou hrozně moc podívat :) ! A na smoothie bowl poslední dobou hrozně ujíždím :D !

    http://runeatandtravel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super! :) A doma jsem si hned začala dělat acai bowls a je to tak trapně jednoduchý, že ani já na to nejsem líná :D Za mě jednička s hvězdičkou.

      Vymazat