pátek 4. září 2015

BIRTHDAY SUSHI



Druhý víkend v Kanadě byly moje "skutečné" narozeniny. A protože moje spolubydlící je opravdu učiněný dar z nebes, vzala mě na narozeninovou večeři a daly jsme si sushi. Sushi jsem měla jenom jednou a to v Čechách, kde mi to nechutnalo. Abych byla upřímná, tak jsem to vyplivla, opravdu to bylo hrozný. Ale všichni mi říkali, že tady to je úplně něco jiného a já byla připravená dát tomuhle jídlu ještě jednu šanci. Ó můj bože! To je taaaak dobrý! Nevěděla jsem, co říct. I samotnej losos byl tak hrozně dobrej a od tý doby nechci jíst nic jinýho. Musím se teda ještě naučit, jak se jí s těma hůlkama, hahah. Ale nebyla jsem zbabělec a vidličku jsem nepoužila! Tak. 

The second weekend that I spent in Vancouver I had my real birthday. And because my roomate is a gift right from heaven she took me to a birthday dinner and we had sushi. I tried sushi once back in the Czech Republic but I didn't like. To be honest, I really hated it. However, everyone was telling me that sushi over here is something completely different and I was open to giving this food another try. Oh my god! This is so gooood! I was so surprised! The salmon alone was delicious and now I don't want to eat anything else! I have to learn how to eat with the chopsticks though, hahah. But I didn't give up and didn't use the fork!




Unagi!
Salmon skin roll! :D :D  /Friends forever./







Žádné komentáře:

Okomentovat