středa 2. září 2015

VANCOUVERN & I - OUR FIRST DAYS TOGETHER


Prvních pár dní strávených ve Vancouveru se točilo kolem několika věcí. Snažila jsem dát dohromady seznam věcí, které si potřebuju pořídit do pokoje protože tu nebylo nic než matrace a psací stůl, který byl ale na takový pokoj moc velký. Dále jsem se snažila najít místo, kde budu kupovat potraviny. Doma jsem milovala chodit do obchodů s potravinami, kupovat si svoje oblíbené věci a zkoušet nové. Tady to nesnáším! Nemám tušení co je co, kde mám co hledat, co je dobrý a co není. A navíc je všechno v rodinných baleních a pod pojmem rodina si tady asi představují minimálně dvanáctičlenný klan. Tohle bude nějakou dobu trvat. Grrr. Pak jsem se snažila zorientovat jak se všude dostanu... Prý se tomu říká městská hromadná doprava. K tomu mám jenom jednu věc - strašně, strašně, strašně moc mi chybí moje auto. Doufám, že se má brouček doma dobře. Jediná skvělá věc na tom je Seabus, kterým musím jet, abych se dostala do školy. To je naprosto výborný vynález jezdit si takhle každý den lodí!

My first couple of days here in Vancouver were about only a few things actually. I was trying to figure out what I need to buy for my room, because there was nothing but a mattress and a table which was way to big for this room. Then it was about finding a place where to buy groceries. Back at home I love going to grocery stores and buying the things I know and love and trying new things. I do not like it here. I don't know where everything is, what is the thing I need, what is good and what is not. You can buy everything only in a family sized packages and by family they see a clan with at least twelve members. This is going to take some time. Ugh. Then I was trying to figure out how to get to places... Supposedly it is called a public transport. I have only one thing to say - I miss my car so so so much. Hope my baby is fine. The only bright thing is going to school which means taking the Seabus! Love this one! So much fun going across the water every day. 

Díky prvotnímu vybavení pokoje moje první kroky vedly přímo do Ikey. A kdo by odolal jejich masovým koulím, že ano?
Thanks to the original equipment of my room, my first steps led straight to the Ikea. And who would have said no to their meatballs, right?



Na Starbucks jsem si tady ale zvykla prakticky okamžitě. 
I got used to the Starbucks coffee practically immediately. 

Naše ulice.
Our street. 








Cesta Seabusem "domů."
On the Seabus on my way "home."

Výhled na Downtown.
Downtown view.

3 komentáře:

  1. Je to strasne naaaadherny!!!! Uplne to dycha atmosferou. Uz tam chci taky byt a nejradeji bych hned vypadla nekam pryc (vlastne tomu dost pomaha i to, ze se ucim na statnice, takze chci byt kdekoli jinde). V dalších prispevcich chci videt tvoji skolu, tridu, spoluzaky, chci vedet co mas za predmety, co se ucite, co mas za domaci ukoly a tak (pokud si tu muzu objednavat temata:D) a treba natoc i videotour po svym byte:) Nezaskypujeme? posilam obrovskou pusuuu. Nici

    OdpovědětVymazat
  2. A ta nízká bíla budova co je vidět ze seabusu vypada jako opera v Sydney!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat