sobota 19. prosince 2015

FOUR MONTHS AND A VACATION AHEAD


Čtyři měsíce? Jak prosím?! Opravdu se mi nechce věřit, že už je to tak dlouho, co jsem tady ve Vancouveru. Někdy se to sice zdá, jako že už to je věčnost, co jsem odjela, ale to se mění asi jenom tak každej den. Nevadí, hlavní teď je, že ve škole už máme "Vánoční prázdniny," do práce nemusím až jak příští rok, pořád mám teda nějakou práci do školy, ALE!!! Příští týden mi přiletí mejma!!! Joooo! A hned další den na to spolu odlétáme na HAWAI!

Four months? What?! I really cannot believe it has been four months already since I came to Vancouver. Well, on one hand it feels like it has been forever but still. Anyways, it is what it is and we have Christmas break at school, I don't have to work until next year, still have to do some school work BUT!!! My mom is coming next week!!! Yaaaas! And the very next day we're leaving for 
HAWAII together! 

I'm way too excited! 



*Pictures from Pinterest

Žádné komentáře:

Okomentovat