pátek 25. prosince 2015

MY FIRST MERRY CANADIAN CHRISTMAS








Jak často jste jako děti museli poslouchat, že nezáleží na tom, kolik dárků pod stromeček dostanete, ale s kým Vánoce trávíte? Asi hodněkrát. A kolikrát už jste slyšeli od někoho, kdo nemohl trávit Vánoce s rodinou, jak si uvědomil, co je v životě důležité a jak si všeho začal vážit? Nejspíš ještě víckrát než tu první frázi. Takže to tady opakovat určitě nebudu, protože to všichni dávno víme, ale jelikož jsou to moje první Vánoce, které nestrávím tak, jak jsem zvyklá, chtěla jsem napsat, že jsem vděčná za celou moji rodinu (ten FaceTime s babčou na Štedrý den byl k nezaplacení) a za moje kamarády, kteří si i přes všechno našli ten čas a zavolali nebo napsali. Vánoce pro mě nikdy neznamenali stres, jsou to moje oblíbené svátky a i když mám naše tradice doma ráda (nicnedělání, spousta jídla a pohádky od rána do večera), tak tu letošní změnu vítám ráda. A ty nejdůležitější věci jsem stejně nakonec měla - babči bramborovej salát a cukroví! Svět je ještě v pořádku. Šťastné a veselé Vánoce všem! Mějte se krásně! 

How many times have you heard that phrase that it doesn't matter how many gifts you get but who you're with on Christmas back in the days when you were a kid? Probably a lot. And how many times someone who didn't have the chance to spend the Holidays with their loved ones told you that they realized how important family and friends are to them? Probably even more than the first one, huh? So, I'm not going to be telling you any of this because you already know that but this year it is my first Christmas that I spend away from home and I just wanted to say how grateful I'm for my family (that FaceTime call with my grandma on Christmas Day was so precious) and my friends who made the time to call or send a message. Christmas has never meant stress to me, I love them, and even though I love traditions we have at home, I also welcome the change after all. Yay! I still had my grandma's potato salad and her Christmas cookies so I had the most important things, of course. Merry Christmas everyone! 


Žádné komentáře:

Okomentovat