úterý 13. září 2016

CALIFORNIA HURRAY | Universal Studios

Po vyčerpávající cestě, pěti hodinách spánku, rychlovýpravě z pokoje, bleskové zastávce pro nejnutnější ranní nakopnutí ve Starbucks a krátkém přejezdu jsem se konečně dočkala. Další sen na mém cestovatelském Wish Listu v podobě návštěvy Universal Studios jsem si mohla odškrtnout. Bylo mi relativně jedno, do kterých studií konrétně se podívám, všechny musí být úžasné. Jak vám to tu ale popsat, vždyť se tu usmívám a jsem jak na drátkách jenom tady o tom píšu a koukám na fotky. Na tyhle parky jsem jak praštěná a to já nejvíc nesnáším davy a přecpaná místa, ale pro podobný zážitek to přetrpím. Všechny ty atrakce, bezstarostnost, radost, jídlo, uťapaný nohy, příjemná únava a točící se hlava ať už z přebytku cukru nebo nemyslitelných jízd.
Hagridova bouda hned vedle Hypogrifovy atrakce :)
Lístky jsme si samozřejmě koupily předem online, což doporučuji všem, ať jdete, kam jdete, většinou je tam alespoň 10-15% sleva, protože se musíte "upsat" ke konkrétnímu datu. My jsme si teda koupily i Front of Line Ticket, který byl samozřejmě dražší, ale chtěly jsme do toho investovat a ještě, že jsme tak udělaly, užily jsme si to tak stokrát tolik než bez něj. Ještě tam byla VIP možnost, ale to už bylo opravdu přehnané, takhle až moc přeplánovaný rozvrh se mi nelíbil a navíc to stálo nemyslitelné peníze :D Díky tomu lístku jsme měly o hodinu dřív přístup do parku než zbytek lidí, a tak jsme i ulovily super parkovací místo.

Atrakce jsem měla dopředu poměrně nastudované a na první jsem chtěla jít do části Harryho Pottera, ale tam byla už takhle ráno hodinová fronta, po zbytek dne tam byla fronta dvě až tři hodiny. Tak jsme si prošly kulisy, daly Hypogryfovu jízdu a šly na ostatní adrenalinovější atrakce, kde ještě nebyly fronty (a abysme se probraly). Park je rozdělený do sekcí podle filmů/seriálů a pravidelně je obměňují. Jako hlavní atrakci jsme naštěstí chytily Harryho Pottera (skoro jsem tam brečela), pak tam byly SimpsonoviMinionsShrekVodní světWalking DeadTransformers (srdcovka), Mumie (další), Rychle a Zběsile (a další), Jurský Park a Pets. V deset ráno jsme šly na představení Vodního Světa, které bylo naprosto dokonale připravené. Tak moc se nám líbilo, že jsme na to znovu šly ještě jednou v půl desáté večer za tmy. To jsme ale byly chytřejší a sedly si v pódiu do vyšších řad, protože "herci" vás bez milosti ohodí vodou, jak jim sedíte v dosahu :D Takže ráno jsme to hned totálně schytaly a já zrovna v ten moment natáčela na Snapchat, to snad museli vidět, že to na nás pustili :D
 Fish and chips a Butterbeer. Byla jsem překvapená, že v zábavním parku to bylo takhle výborné.
 Zase jídlo.
 Malý dítě hadr.
Protože jsem blonďatá, tak jsem čekala atrakce jako horské dráhy, adrenalin a podobně. Asi po šesti jízdách mi došlo, že tu jde o natáčení filmů, takže všude šlo o 3-7D kino, kdy sedíte v pohyblivých vozících a nejspíš jste pořád na jednom místě, ale díky efektům si přijdete, že lítáte všude možně. Ale všechno to bylo neskutečně super udělaný! Nejlepší byly podle mě Transformers, pak Harry Potter, Mumie a Simpsonovi. Mimoňové byli slabší, Shrek byl jenom krátký příběh v kině, na Walking Dead jsme nešly, protože tam to bylo s živými herci, co vás měli strašit a já tam vlezla na deset metrů, udělalo se mi zle, panika, otočila se na patě a šla pryč. Na Jurský Park jsme taky nešly, protože tam byla fronta a byl to jenom klasický vodní sešup a o druhou sprchu jsme moc nestály, hahah.
Jsem mu něco vysvětlovala a očividně se mu to nezdálo :D Všichni tihle herci v kostýmech byli super, ale tady Megatron byl bezkonkurenčně nejlepší se svýma hláškama, každého urazil a někteří to špatně nesli :D Tak jsme tam asi dvacet minut jenom stály a smály se těm komentářům a následným reakcí lidí, co nesesli narážky na svoje vlasy nebo oblečení. Pro mě to bylo k nezaplacení :D
Pak jsme šly na čtyři show. První byl Vodní Svět, což bylo peckové. Jako druhé jsme viděly Special Effects, kde vás provedli tím, jak funguje létání, oheň, zvukové efekty, bojové scény, jak se to vyvíjelo v čase, atd. Jako filmového fanouška a čerstvého absolventa kurzu Costuming for Film to bylo něco úžasného. Následující show byla o tom, jak trénují Animal Actors, jaké na to mají triky "za kamerou" a dozvěděly jsme se, že většina zvířat, co vidíte ve filmu, jsou opuštěná zvířata, která byla zachráněna a vycvičena na film. Jako poslední byla hodinová projížďka autobusem s průvodcem "Studio Tour" po skutečných Universal Studiích, kde se v jedné budově dokonce v tu chvíli natáčel seriál 2 Broke Girls, které miluji, takže já nadskakovala jako pětiletá. Viděly jsme, kde se natáčeli Čelisti, Grinch, místo, kde se natáčí většina scén se záplavami nebo univerzální vrak letadla. Pecka.
Mejma ufikla Arnolda :D
Abych tu z toho nepsala knihu, bylo to naprosto bezvadné! Strávily jsme tam 16! hodin, pak jsme si daly skoro o půlnoci cheeseburger z In-n-Out, byly jsme naprosto vyčerpané, ale bylo to nejlepší. Vím, že někoho tyhle parky moc nebaví, ale tomu moc nerozumím, zvlášť ve spojení s filmama, perfektníma kulisama, doprovodným programem na jedničku a obědem u Tří Košťat v Prasinkách. No, neberte to.
"Scéna" z Vodního světa a stav totálního promočení po ranní show :D

Moje první churros! Ale nikde je neměli s čokoládou, takže radost jenom poloviční :D

Žádné komentáře:

Okomentovat