pondělí 19. září 2016

NEW YORK | Day 2

Jetleg není jenom mýtus, jetleg je skutečný. To je ale úvod, co? :D Nedokážu říct, jestli je to tím, že jsem unavená už odjížděla nebo tím, že jsem za dva dny naspala všehovšudy půl hodinky nebo tím hrozným tlakem a vedrem, co je tady v NY, ale první dva dny tady mi bylo nějak blbě. Takže jsme to ani nepřeháněly s turistováním, ale daly jsme si dvě okružní jízdy turistickým autobusem, jednou Downtown a jednou Uptown. Normálně nejsem takový turista, ale tohle bylo super a pomohlo mi to si utřídit, jak vypadají různé části města, kde co je a kam si chci pořádně podívat. 

Jetleg is not a myth, jetleg stuggle is very real. I mean, what an intro to the post, hey? :D But I can't tell if it's the fact I was tired before the trip, or that I slept for about half an hour during past two days, the awful pressure that is here in NY but the first two days I was not feeling well so we took it easy with the sightseeing and we only took the tour buses to Downtown and then to Uptown area. To be clear, I have never been such a tourist before but this was really good, it helped me to get the idea how different parts of the city look like, what is where and what I really want to see here.
Turista v akci :D S New York Passem, co se nám zatím jenom vyplácí, tak snad to půjde stejně i dál.
Před odjezdem jsme dostaly doporučení na tzv. New York Pass, který mě ale napřed odradil cenou $270 za 7 dní (máte i další možnosti na 3 nebo 5 dní tuším), ale po chvíli počítání mi došlo, že stačí, abych šla na pět atrakcí, kam stejně chci jít a už se mi to finančně vyplatí. Je tam zahrnuto spoustu vstupenek, prohlídek, půjčení kol a tůr po městě i lodí, že tak vyzkoušíte opravdu všechno. Plus různé výhody, slevy a ušetříte i čas. Jenom za ten vyhlídkový autobus bysme platily $69. Takže tu zkoumáme, co všechno musíme vidět a zkusit, když už to je zaplacené, že jo :D

Before our trip, we got a recommendation for a New York Pass which I thought was not so good at first because it costs $270 for 7 days (there are other options available for 3 or 5 days I think) but after a bit of counting I realized that even if I go only to five attractions which I want to go to anyway I will get my money worth back. You get a lot of tickets, tours, bike rentals, boat rides, discounts and you will save time too. Just for the bus it would be $69. So now we're trying to figure out what we want to see when we already paid for it, right? :D
Explore NY outfit #1
Ground Zero a 9/11 Memorial. Nebylo mi tam zrovna příjemně, ale to se není čemu divit :( Udělali to tam ale krásný.

Žádné komentáře:

Okomentovat