sobota 11. července 2015

MINIONS IN A MOVIE


Jako odměnu za splněné státnice jsem si dopřála několik dní volna plných spánku, jídla, válení se v posteli, filmů a seriálů. Po tom roce, který mám za sebou, jsem si je neskutečně užila. A tohle byl zrovna jeden z těch dnů, kdy jedinou naší starostí bylo vstát, najíst se a dojít do kina. Co vám budu povídat, i tak to bylo náročné, hahah. Počasí bylo zase krásné, takže jednoduchý a hlavně pohodlný outfit byl samozřejmostí. Sice nejsem typ, co by rád nosil sukně, ale tenhle střih a hlavně materiál změnil můj postoj k nim. Na celodenní pochůzky po městě nebo právě návštěvu kina je ideální. Kontrast elegantnější sukně se sportovními Converskami je můj oblíbený. Už jste viděli nový film s Miniony? Líbil se vám? Mně tedy určitě!

Můžete mě sledovat i na Instagramu: @theblondewaffle! 
From today on you can follow me on Instagram as well: @theblondewaffle! 

As a reward for completing the final exams, I gave myslef a few days off. They were full of sleep, food, laying in bed, series and movies. After the year I've had, I felt I needed this and I enjoyed it very much. And this was just one of those days when our only concern was to get up, eat something and get ourselves to the movies. What can I tell you, even this was very difficult to do, hahah. The weather was beautiful again so very simple and the most comfortable outfit was an obvious choice. Although I'm not the type who would like to wear skirts very often but this specific cut and material changed my mind about them. It is great to wear for a running errands kind of day or just for going to the movies. Also I really like the contrast between the elegant skirt and sport Converse sneakers. Have you seen the new Minions Movie yet? Did you like it? Because I sure did!











Skirt: H&M Divided
T-shirt: H&M
Shoes: Converse
Jacket: Pimkie
Bag: Aldo
Watch: Marc by Marc Jacobs
Sunglasses: Reserved

Žádné komentáře:

Okomentovat