pátek 19. srpna 2016

ANOTHER YEAR AND STILL NOT AT HOME

Narozeniny se mi tu kryjí s datem, kdy jsem odjela do Kanady a to v srpnu loňského roku a pořád je to divné :D Přes den jsem měla spoustu zařizování, odpoledne jsem řešila nové spolubydlící. K večeři ale byly v plánu donuty a zmrzlina, protože přeci narozeniny, že jo. Donuty nám bohužel zavřely už ve 4 odpoledne, tak jsme si musely dát víc zmrzliny. Neplánovaly jsme být venku až do pozdních hodin, ale u vody bylo krásně, plus se na nás občas připlaval podívat kamarád lachtan a nakonec jsme zjistily, že tam měl celou rodinku. Tyhle narozeniny jsem byla víc než kdy předtím vděčná za všechny, co mám tady a hlavně doma, ty přání takhle za oceánem dělají tisikrát větší radost, než byste si asi uměli představit :) A velké díky rodičům za tuhle celou zkušenost, i když to byl možná spíš dárek pro ně, že jsem pryč :D

My birthday actually overlaps with the date I left for Canada last year in August, it still feels pretty weird. I had so many errands to run in the morning and then in the afternoon I was dealing with my new roommate situation but! The plan was to have donuts and ice cream for dinner because birthday, okay? Unfortunately, the donut shop closed at 4pm already so obviously we had to get more ice cream. We didn't plan on staying out so late but it was so nice outside, we had amazing view and also a seal friend who came to say hi couple times. This year I was more grateful than ever for all the people I have here and especially back at home, the birthday wishes are just something different when you are so far away. And a big thank you goes to my parents for this whole experience even though it was probably bigger gift for them that I went away for a while :D
Měli zavřeno. :( Musíme tam zpátky.
They were closed. :( But we will be back!
Cheesecake and cotton candy fuzz.
Vyberete příchuť, vyberete sušenky, křupinky, dobroty navíc, dostanete kotel dobroty a jdete domů. Oblíbené místo.
You pick a flavor, cookies, krispies, other goodies, you get a ton of goodness and you go home. Happy place.
Je vidět, že mi chutná.
As you can see, I do like my ice cream.
Zmrzlina s výhledem. Dám si to dvakrát, prosím pěkně.
Ice crem with a view. Yes, please.
My Australian pumpkin.
Thanks lovely for these babies!
And thank you, Vancouver, for these sunsets.

Žádné komentáře:

Okomentovat