úterý 16. srpna 2016

CATCHING UP

Snažím se přijít na to, jak se dostat na blogu zpátky do "aktuálního stavu," že vám budu psát současné události. A je asi jenom jeden způsob a to tak, že postupně. #logika Protože toho mám hodně co sdílet z předchozích týdnů ještě, dělo se toho dost a hodně, tak to budu prokládat. Dneska mám ale narozeniny, takže jdu ven, k večeři budou donuty a zmrzlina, protože dneska můžu všechno, no že jo. Vám všem přeju ten nejkrásnější den a doufám, že máte léto podle svých představ! Já si to sluníčko maximálně užívám, je tu ještě někdo, kdo mi vedra naprosto zbožňuje? :D 

Jinak fotky jsou z našeho cyklovýletu, tričko není moje, je bráchovo, který naštěstí blog asi nečte, tak mě nezabije :D Byl to jeho dárek z outletového Levi's obchodu, kde mají dvě trička za $30. Bohužel v dámském bílé neměli, tak snad příště.

I'm trying to figure out how to get back to the "actual time" on the blog again but I have so much to share with you guys so there is only one way how to do it: step by step. #logicaf So I will be mixing up recent and present posts and we will get there soon. But today is my birthday so I'm going out with friends and I will have donuts and ice cream for dinner because today I can, obviously. I wish the best day to you all and I hope you are having the summer you have always dreamt of! Personally I'm enjoying the sun so much! Is there anyone else who loves the heat too? :D 

Anyways the pictures are from our bike trip and the T-shirt is not mine, it's my brother's who I hope does not read this blog or I'm a dead man :D It was a gift for him from an outlet Levi's store where you can get two T-shirts for $30. Unfortunately they didn't have one for me so I hope I can get it next time.

Žádné komentáře:

Okomentovat