čtvrtek 25. srpna 2016

DAY OFF | Pool Day

Po asi měsíci jsem měla dneska první den volno. V plánu bylo upravit těch tisíc fotek, co mi tu zbývá a pokračovat v hledání práce, protože to mi jinak zabírá veškerý volný čas a hlava mi z toho jde kolem a kolem. Dopoledne jsem ale dostala zprávu, že jdeme k bazénu, takže jsem rychle došla nakoupit, do fitka a odpoledne jsme strávily u vody. Kamarádka má v bytovém komplexu přístup k bazénu, což je super, protože i přes to, že je ve Vancouveru spousta krásných pláží, tak na koupání to tedy moc není. Plus když je takhle krásně, tak si budete s dalšíma lidma šlapat po hlavách. 

After about a month time I had my first day off today. My plan was to edit those thousand pictures I have on my computer and continue with the job hunt which is taking up all my free time and my head is spinning and hurting so bad from it. However, I got a text that we are going to hang out by the pool so I quickly got my groceries, went to the gym and spent a lovely afternoon in the sun. My friend has an access to the pool in her apartment complex which is really nice because even though there is a lot of beautiful beaches in Vancouver, not many of those are good for actual swimming. Plus when it's nice out like today was you will be fighting for your spot with tons of other people too. 
Na fotkách pracuji, ale hledání práce bude pokračovat zítra. Za mě odpočinkový den na jedničku s hvězdičkou a zítra zase hákovat. Fotky jsou ještě z Canada Day, ale počasí bylo dnes prakticky na chlup stejné :) Moje letošní nejoblíbenější kombinace - šaty a tenisky! Šaty se mi dokonce podařilo ulovit ve slevě a nejlepší je, jak jsou krásně vzdušné!

I'm still working on those pictures but the job hunt will continue tomorrow, I needed a break and tomorrow off to work! The pictures are from Canada Day but the weather was basically the same today :) My favorite combo this year - dress and sneakers! The dress I actually bought on sale and the best part is how light it is. Love it.

Žádné komentáře:

Okomentovat