sobota 27. srpna 2016

THE ONE WITH THE SKUNK

Jeden večer jsem si to šla už za tmy domů a před sebou v dálce vidím zvíře, asi kočka, ale má to na zádech dva bílé pruhy, takže tchoř. Všichni tu o nich mluví, že jsou s nima problémy a jsou všude, ale tohle bylo moje první setkání. Zalezl někam do zahrady a jdu dál. Jsem už skoro doma a před sebou vidím dalšího pacholka, jak se snaží dostat pod plot a do zahrady zase. Byl kousek od chodníku, na dva kroky ode mě, myslela jsem si, že ho jen tak obejdu. Houby! Jak mě viděl, tak se na mě otočil, naježil se, začal prskat a hrabat packama jako bejk, co se na mě za chvíli rozeběhne. Já leknutím nadskočila, protože jsem si myslela, že mi skočí na hlavu a hlavně, že dostanu bombu :D Ale utekla jsem mu, takže vše nakonec dobře dopadlo, ale uznávám, že měli všichni pravdu, že ke tchořovi se prostě nepřibližuje. A těch důvodů je víc než jenom nechutný smrad :D

Ale nejednou jsem slyšela, že stačí aby bouchnul klidně vedle pod barákem a smrdí z toho celej blok. To si nedokážu moc představit a zjišťovat to teda určitě nechci, zase tak zvídavá nejsem :D Prý taky kradou jídlo, takže hrozně žerou a jsou tady vypasený. Je pravda, že ty dva, co jsem potkala, určitě nebyly žádný miminka malinký, ale docela vyžraný koule. 

I was coming home one night last week and it was already dark outside and I see an animal in front of me, I thought it was a cat but it had two white stripes on its back so it was a skunk. Everyone is talking about them but until now I have never encountered any of those. It went off to a garden and I kept walking. I was almost by my house when I saw another one! Lucky me, hey? This one was trying to get under a fence to another garden but it was closer to the pavement than the one before. I was getting closer and when it saw me it turned to me, lifted its tail, bristled its fur and made a weird sound at me. I got so scared and I jumped up because I thought it will literally jump on my head and get bombed :D But I ran away but I will admit that everyone was right to tell me to stay away from those little bastards. There is more reasons than just the horrible smell :D

A lot of people told me that it is awful even when it bombs someone else's house that is near you and the whole neighborhood is not suitable for living for a while. I can't even imagine that and I don't want to know, I'm not that curious :D They also steal a lot of food and they are really fat around this area. I can confirm that because those two fatties I met were no little babies.

A takhle nějak vypadá můj klasický outfit, když jdu do kina tady, v hlavní roli tepláky, crop top a Calvin Klein podprsenka. Plus jsem měla v tašce i ponožky, protože vevnitř je vždycky zima!


And my going to the movies outfit with sweats, crop top and my Calvin Klein bra the other day. I also had a pair of socks in my bag because it gets chilly inside the theater, am I right?

Žádné komentáře:

Okomentovat