čtvrtek 26. května 2016

BACK AT IT AGAIN

V úterý byl můj první den plně zpátky v mém kanadském procesu. Ráno jsem vstala, šla jsem něco jako běhat (za tři týdny po cvičení je ze mě naprostá lemra, ale tak dovolená, že ano), výborná a obrovská snídaně v podobě proteinových palačinek a hurá do školy. O víkendu jsem více méně ležela, dávala se dohromady a zvládla všechny domácí práce. Konečně mě nebolí břicho, hurá! Fakt, že jsem v posledním semestru ve škole, jde tak trochu mimo mě, spíš jsem si dneska naprosto užívala, jak příjemně se cítím ve škole mezi svýma, protože jsme nedostali nikoho nového do třídy, což je perfektní. Méně lidí, méně dramat a je nám fajn. 

On Tuesday was my first day full back to my Canadian routine. Woke up in the morning, went for something like a run (yeah, three weeks of doing completely nothing turns you into a slob), delicious protein pancakes for breakfast and off to school. I basically spent the weekend lying around, doing chores at home and trying to get it together. Finally I feel good today, no stomach ache or anything. This is our last semester in school which I don't actually realize that because I'm enjoying the fact that we have great group of people in the class, no new people and we are great. 
 
 
Fotky jsme pořídily s Terezkou v Praze před týdnem a něco a jenom bych ráda vyzdvihla tyto bílé svetrové "šaty," které jsou ták pohodlné! A možná si myslíte, že tento úžasný stříbrný batůžek je můj, ale to je omyl, je to mojí drahé maminky. Bohužel mě nenechala ho vzít na trochu delší výlet do Vancouveru. Drzost. 

These pictures we took with Teresa when I was in Prague over a week ago and let me just stress how comfortable this white top is! And it was on sale. Strike. And you might think that this gorgeous silver backpack is mine but sadly it's not. It's my mom's and she wouldn't let me to take it for a shortish trip to Vancouver with me. How dare she. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat