pátek 27. května 2016

PRAGUE SNAPSHOTS

Klidně mě ukřižujte, ale já jsem nikdy nebyla velkým fanouškem Prahy. No jo, no jo, já vím, právě proto mi tady malinko pije krev, když tu neustále od všech poslouchám, jak je Praha nádherná a dokonalá, jak tam chtějí jet znovu a ptají se mě, jak je možné, že nebydlím v Praze takovým způsobem, jako by to mělo být jediné město v Čechách :D Ale pořád to nemá na to, když se mě před šesti lety slečna v Americe zeptala, jak daleko je Praha od České republiky, takže zatím pohoda :D Uznávám, že je Praha krásná, více než ráda tam jezdím na výlety, ale zatím se tam nevidím bydlet na stálo. Tak uvidíme, jestli se něco změní do budoucna :) Zatím tu mám pár obrázků z mojí krátké návštěvy před týdnem a kousek s mojí Terezkou.

I don't care what you say, I just have never been the biggest fan of Prague. Yes, yes, I know, but that is the reason why it's driving me a bit crazy that everyone here keeps repeating how amazing and wonderful Prague is, how they want to go back some day and they are asking me all the time how it's possible that I don't live in Prague like it's the only city in the Czech :D Well, it still doesn't beat the girl from the US who asked me six years ago how far Prague is from the Czech so I think we're good here :D I do admit that Prague is a beautiful city, I love coming here for trips but I just don't see myself living here permanently but we'll have to see how it's going to be in the future, hey :) For now, I have couple snaps here for you from my quick visit a week ago with my friend Teresa. 
 
Zašly jsme si do veganského bistra Herbivore na Rašínově nábřeží a já i přes to, že určitě nejsem vegetarián a natož vegan, si občas ráda veganská jídla dám a chutnají mi dost. Dokonce některé pečené dobroty mám raději veganské než jejich klasické verze. Jako například donuty. Někomu to může připadat na hlavu, ale to vám povídám, takový vláčný, hutný, nepřeslazený veganský donut, po kterém se cítíte najezení a ne, jako byste omylem vdechli o něco více vzduchu (tak se cítím po snězení normálního donutu, jakože jsem nesnědla nic :D). Za mě určitě jednička s hvězdičkou. Představovala jsem si ty prostory o něco větší, ale na kouzlu místa to určitě neubírá, možná dokonce přímo naopak. 

We had lunch in a vegan bistro Herbivore and even though I'm certainly not a vegetarian nor vegan (not a chance via my second last post), I sometimes do like to have a vegan meal and I always like them very much. Some baked goods I even prefer to have in vegan version rather than in their classic version like donuts. It might seem a bit odd to someone but trust me, this moist, dense and not too sweet vegan donut which makes you feel like you actually ate something and fill you up for more than two seconds like a regular donut, that is something! The only thing was that I thought the bistro would be a bit bigger but that doesn't make it any worse, maybe it actually has quite opposite effect.
Jinak Raincouver nám střídavě hází na hlavu tisíce hektolitrů vody najednou jenom proto, aby za deset minut přestal a pak si za hodinku začal zase? No, ještě že jsem mohla být celý den v práci? :D To snad ne. Ale je pátek, vy už máte víkend (evropští občané), tak si ho krásně začněte třeba nějakou fajnovou sobotní snídaní! Já jdu do hajan, tak papa :)

Raincouver is once again showing his true face which means the-end-of-the-world-rain at one moment and no rain no nothing two seconds later. Fun times, really, thanks :D At least I was safe and sound at work. Did I really just say that? Hmm :D But! It's Friday for me and weekend for you (people of Europe) so start it right with some goodie Saturday breakfast! I'm off too bed soon, but I will talk to you later :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat