úterý 24. května 2016

CELEBRATE ALL THE WAY | Angus Farm

Když slavit, tak pořádně! :D Doma jsme se rozhodli využít příležitosti a mojí nejdražší přítomnosti a oslavili jsme mamky a babči nadcházející narozeniny, moji návštěvu a tak nějak i to, že se máme fajn. A když oslava, tak jídlo. Když jídlo, tak dobré. A když dobré, tak hodně. Měla jsem obrovskou chuť na pořádný kousek masa a ve steakhousu v Soběsukách u Plzně jsem ještě nebyla, takže moc prostoru pro debatu ani nezbývalo. A bylo to opravdu vynikající! Jak tatarák, tak můj "burger" bez housky a ten mrkvový koláč na konci? Sice jsem se musela potom odvalit a cestou domů v autě jsem usnula, ale stálo to za to nastotisíckrát a dala bych si to klidně hned teď znova!

When I was at home, we decided to take advantage of my precious visit and celebrate my mom and grandma's upcoming birthdays, my temporary return to homeland and also the fact that we're all just doing great. And when you celebrate, you need food. Good food. A lot of food. And since I was really craving a good piece of meat and I haven't been to the steakhouse in Soběsuky near Plzen before, basically there was no other option than to go just there, hahah. What can I tell you, it was sooo delicious! The beef tartar, my "burger" without bun and the carrot cake... All of it was just divine! I had to roll myself out of there and I fell asleep in the car on our way back but it was so worth it! I could have all of it right now again and then again! 
I když jsem teda asi poslední, kdo tady byl, tak za mě můžu steakhouse v Soběsukách jedině doporučit. :) Prostředí je tam naprosto kouzelné, jídlo vynikající a obsluha příjemná, co víc si přát. Dokonce to tam bylo ve stodole vzadu připravené na svatbu a to taky vypadalo super na jakoukoliv oslavu obecně. Zvlášť když pak můžete přespat v pokojích přímo v areálu, hahah.

Pokud jste ještě neměli to štěstí se tady najíst, tak se podívejte na jejich stránky: http://www.angusfarm.cz/ a v nejbližší době vezměte kamarády a rodinu a vyražte!

Žádné komentáře:

Okomentovat