neděle 29. května 2016

RAINCOUVER STRIKES HARD THIS TIME

Co jsem se vrátila z Čech do Vancouveru, tak to město mám mnohem raději. Nebudu tu srovnávat, co je lepší  a co je horší, ale jenom říkám, že jsem trochu změnila pohled na Vancouver. A to k lepšímu. Popravdě si myslím, že je zatím jenom jeden prostý důvod - do Vancity přichází jaro, je tu krásně plus mně se po nekonečných týdnech nekvalitního spánku vrátil můj spací režim. Ťuk, ťuk, tohle určitě zakřiknout nechci, ale prostě a jednoduše je to tu fajn. A BUM! Jak jsem si tohle v hlavě řekla, tak začalo v pátek pršet a dneska je to tedy ultra-humus počasí :D V budově máme centrální topení, které je samozřejmě vypnuté, protože příští týden bude zase hezky, ale to znamená, že tu teď ležím navlečená pod dekou a mám zmrzlé prsty a nos!! :D Prostě taková ta sobotní pohodička po práci. Se fatk picnu. Vy si užívejte sluníčka a teplíčka, já si ho sem příští týden zase vezmu zpátky. Děkuji pěkně a papapa. (Snad alespoň ty fotky by mi mohly přinést trochu tepla a sluníčka do bytu, prosííím!)

Ever since I came back to Vancouver from Czech, I like this city a lot better. I'm not going to compare what is better and what is worse in here but I just changed my view on Vancouver a little bit. And for the better may I add. Even though I'm pretty sure there is only simple reason - the spring has actually arrived in Vancity. The weather is awesome and also my sleeping pattern is back to normal after endless weeks of not quality night sleep. Don't want to jinx that one! Hahah, just when I thought this to myself the other day, BAM! And from Friday it has been all about rain. The weather is ultramegagross right now so I'm just lying here on couch in all these layers of clothes cuddled up under a blanket and my hands and nose are frozen because there is only a central heating in our building and they won't turn the heat up since it's going to be nice outside next week again. Well, what a great Saturday afternoon after work, just chillin' :D (I hope the pictures will bring some sun and warmth in here, please!)
Fotky outfitu jsou z rodinné oslavy v Čechách, kde měla premiéru moje nová nejlepší džínová oversized bunda ze Stradivariusu! Jak to máte vy s džínovýma bundama? Líbí? Nelíbí? Jakou máte? (Malé zvědavé zvíře.)

We took these pictures at our family dinner celebration and my new oversized jean jacket had a premiere! What is your take on jean jackets? Do you like it or not? What type do you have? (Curious little thing.)
P.S. Jsem si vědoma toho, že si na všech fotkách držím vlasy, ale on hrozně foukal vítr, tak to ani nešlo jinak :D
P.S. I'm very well aware of the fact that I hold my hair on every picture but the wind was kind of wild that day :D

Žádné komentáře:

Okomentovat