čtvrtek 23. června 2016

BUSY WEEK | But not really.

Co jsem se vrátila z "dovolené" doma, jsem v jednom kole. Docela často se mě ptáte, jak takový můj běžný týden vypadá a v odpovědi budu velmi stručná, protože tam toho ve skutečnosti tolik není, ale na druhou stranu se mi tam už nic dalšího nevejde. Tak dává tohle vůbec smysl nebo jak? V pondělí a v úterý jsem celý den ve škole, ve středu jenom do dvou. Pak mám odpoledne na to, abych si vyřídila všechny pochůzk, protože jindy se na ně nedostane a taky si připravuji jídlo do práce. Čtvrtek, pátek a větčinu sobot pak trávím v práci většinou od devíti, desíti tak do šesti. Takže jako volný den mi vychází akorát neděle, kdy se snažím jít hejbnout tělem, nakoupit, uvařit jídlo do školy a volat přes půl zeměkoule s těmi mými nejmilovanějšími, to je přeci samozřejmost. Do toho jdu ještě tak třikrát až čtyřikrát týdně cvičit, k tomu úkoly a pak mi štve, že nemám čas na blog, protože to je jediná věc, na kterou mám opravdu náladu a chuť, ale všechno je to pro mě momentálně o plánování, o ničem jiném :) 

Fotky jsou ještě z dnů, kdy bylo venku teplo, ne jako dneska, kdy zase byla celý den potopa a konec světa. Ale o víkendu má být zase krásně a příští týden poprvé zažiju Canada Day!

Ever since I came back from my "vacation" at home, I didn't stop. Quite often you guys ask me about how my regular week looks like and the answer is very simple because there is not much going on but at the same time I couldn't fit anything else in my schedule so does that even make sense or not? Anyways, Mondays and Tuesdays I spent the whole days at school, on Wednesdays we leave around 2pm. After that I get to run all my errands because that is the only time I have to do it over the week and then I prepare my meals to take with me to work. On Thursday and Friday (and most Saturdays too) I go to work usually from 9 or 10 in the morning until 6pm. So as my only day off I have Sunday when I try to move that body (feel the flow as one of my good friend would say), buy groceries and cook my food for the school days. Then of course I phone home to talk to those who I love the most. On top of all this I try to go to the gym about three or four times a week (yeah, I wish, lol), do my homework but then I don't have time to post here which is basically the only thing that I really want to do right now but it's all about planning for me right now, nothing else :)

Those pictures are from those glorious sunny days, not like today when it looked like the end of the world with all the rain. But it should be beautiful again over the weekend and next week I'm about to experience my first Canada Day!

Žádné komentáře:

Okomentovat