čtvrtek 9. června 2016

WORST CLASS EVER? Nah.

Neúmyslně navazuji na předešlý příspěvek, kdy jsem se včera s kamarádkou ocitla v novém studiu na úplně nové hodině nazvané Triple Sweat. No, můžete se mi divit, že jsem nechtěla jít poprvé sama? Jak malá, já vím, ale když jsem to nadhodila ve třídě, kamarádka se hned chytla, že určitě musíme na hodinu Ugly Sweaters, předně kvůli tomu názvu samozřejmě. Všechny hodiny se tady jmenujou takhle krásně, ale mají tu i jógu, je to hned naproti od mojí práce, a hlavně to není nuda. Jako ve většině studií, i tady jsme dostaly balíček pro nové klienty, což znamená, že za $40, nebo podobně malou částku, máte neomezené hodiny po dobu dvou týdnů. Někde je to měsíc, jinde deset dní, záleží na studiu, ale účelem samozřejmě je vyzkoušet co nejvíce hodin a zjistit, co vám vyhovuje. Včera jsem tam málem vypustila duši. Sarah zase bude umírat na józe, tak si to vyměníme, ale nevěděly jsme, jestli brečet bolestí nebo se smát nad tím, jak hroznou fyzičku máme. Nevyberete si :D A dneska mě za odměnu bolí každý sval na těle, ruce, nohy, záda a podle mě i svaly na hlavě.

It wasn't intentional but I'm continuing with the topic from the last post because somehow I managed to appear in this new studio at a new workout class called Triple Sweat. Uhm, can you blame me that I didn't want to go by myself the first time? Worse than a child, I know, but when I asked my friend she definitely wanted to try a class Ugly Sweaters, just for the sake of the name, obviously. All the classes here are called like this and we got this package for new clients when you pay $40 and you get two weeks of unlimited classes. That's how it's in the most of the studios around here so that you can try as many classes as possible so you can figure out what you like and what is not really for you. I almost died yesterday, Sarah will be having hard time at the yoga class so we'll switch the dying roles but even yesterday we didn't know if we should cry from the pain or cry laughing about in how bad of a shape we actually are. Make your pick :D My reward today is sore muscles all over my body, even my muscles on my head are in pain.
Let me just take a moment - how cool is this place though?!!

Žádné komentáře:

Okomentovat