úterý 14. června 2016

CANADIAN SERIES | Phone Providers

Konečně se mi taky podařilo přehodit operátora na lepší tarif a to byla zase eskapáda. Minulý rok hned po příjezdu jsem si samozřejmě musela pořídit kanadské číslo, našla jsem si operátory a tarify, k které nabízely, kde jsem koukala hlavně na data, a WIND mi vyšel jednoznačně nejlépe s 3GB dat za $35 měsíčně. Jenže u nich mi nefungovala sim karta v telefonu, tak jsem měla smůlu a skončila jsem u Fido, kde jsem dostala 1GB dat za $65 měsíčně, plus samozřejmě daň (tady je plus daň úplně u všeho). Účet se VŽDY platí dopředu, tzv. prepaid systém, pokud si nekupujete telefon a nemáte tedy smlouvu na dva roky, pak se to platí jako každá jiná složenka (používá se ještě složenka??). Data jsem vždy vyčerpala asi za dva týdny, takže jsem si musela někdy přikoupit další, což ten účet rozhodně nesnížilo. Naštěstí jsem si z domova přivezla nový telefon, kde už mi WIND fungoval a mohla jsem si operátora změnit. 

Šla jsem tam nakonec na čtyřikrát, protože jednou jsem neměla uživatelské číslo, bez kterého bych si nemohla nechat svoje číslo, pak jsem neměla pas, který po mně napoprvé nechtěli, pak jsem měla dva týdny do konce účtovacího období u Fido, takže bych platila další účet zbytečně brzo a čtvrtý pokus byl nakonec úspěšný! Platím o $40 méně každý měsíc, 5GB dat, protože měli promo akci a 2GB mám zadarmo navíc plus se mi načítají věrnostní body, za kterési pak můžu vybrat bonus, který využiju na roaming balíček do US. Ale aby to nebylo bez problémů, tak se mi rozházely iMessages v telefonu, takže mi některé chodí a některé ne, třeba jenom na počítač nebo český telefon na wifi. Nenadělám nic :D Jsem ráda, že jsem se Fido zbavila a nestane se mi, že by se mi nenačetly mapy a já musela hledat Starbucks s wifinou :D 

Finally I have a new cell provider with a better tariff and once again it was so much fun. Last year right after I got here I had to get myself Canadian phone number so I researched providers and the tariffs they were offering where I was most concerned about the amount of data. WIND had the best deals with 3GB of data for $35 a month but the sim card wouldn't work in my phone so too bad, I ended up with Fido paying $65 for 1GB of data per month. Obviously, I used all of my data after two weeks so sometimes I had to buy more. The plans are ALWAYS prepaid so you pay upfront except for when you are buying new phone, then you have a two year plan and you pay it as a regular bill. Luckily, I brought a new phone from home and this one works with WIND so hurray I can switch my providers!

I ended up going to WIND branch four times - once I didn't know my account number so I wouldn't be able to keep my phone number, then I didn't have my passport, third I would be loosing two weeks with Fido that were already paid for but fourth time the charm, we made it happen. Now I'm paying $40 per month less, I have 5GB of data because they were having a promotion so I got 2GB of data for free and I'm also collecting loyalty points for which I get to choose from some bonus offers and I will use it for my roaming package when I will go to the US. But that would be too easy, right? So after I switch the providers, it messed up my iMessages on my phone so I don't get all of them and it's so random, I don't get it at all. Well, what can I say, technology rules :D
Takže až budete potřebovat kanadské číslo (minimálně obden, že jo?), tak si to vygooglujte, jestli někdo má promoakci, občas jsou to opravdu super nabídky, a jinak za sebe doporučuji WIND, cenově nejvýhodnější.

So if you're looking for a provider in Canada, look it up on Google if there is a promotion going on, sometimes they would offer great deals, but I would recommend WIND for sure, the best deal for your money. 

Žádné komentáře:

Okomentovat