neděle 19. června 2016

PHOTOSHOOT TIME

Jako součástí závěrečné zkoušky z předmětu Fashion Styling bylo připravit celý photoshoot se vším všudy - koncept, make-up, oblečení, doplňky, modelky/modely, místo, všechno. Mohli jsme si vymyslet cokoliv, což já úplně nemám ráda, protože mám pocit, že těch možností mám až přespříliš, ale nakonec to bylo super! Měla jsem štěstí, že mi modelku dělala Lauren, která nakonec přesně vystihla to, co bylo na fotky potřeba a vypadala prostě skvěle. Na výsledek se můžete podívat pod článkem :)

As a final exam for our Fashion Styling class we had to prepare the whole photoshoot - we had to come up with an idea, mood boards, clothes, make-up looks, models, location, everything. We could do whatever we wanted which I usually don't really like because then I feel that I have way too many options and things I would love to do but in the end it was so much fun! I was lucky that my Lauren was modeling for me, she did exactly what needed to be done for the pictures and she looked amazing. You can have a look at the result here :)
Hot hot hot! <3

Žádné komentáře:

Okomentovat