středa 13. července 2016

LATELY IN A NUTSHELL | Mom Came

Poslední příspěvek jsem chtěla psát o tom, jak mě poslendí dobou psaní blogu baví víc a víc a že bych u toho nejraději strávila každý den alepsoň hodinu dvě a nakonec je z toho zase pět dní bez příspěvku? Ehm, co k tomu říct :D Celou sobotu jsem se poctivě snažila vyležet tu chřipkorýmu ve společnosti asi tří filmů (jediná dobrá věc na tom, když vám není dobře), večer jsem musela uklidit, protože v bytě bylo jako po výbuchu a moje spolubydlící prostě uklízet nebude a o půlnoci mělo přistát letadlo s mejmou na palubě, tak jsem si musela dojet vyzvednout. A teď ta sranda... Měla jsem číslo letu a online jsem sledovala, v kolik má přistát. Hlásilo to hodinku zpoždění, dobře, dobře, vyrazím o hodinku déle. Sedím na SeaBusu, přemýšlím, jestli je mi špatně trochu nebo hodně, jen tak pro jistotu zkontroluju letový plán a ten mi hlásí, že přistanou před čtvrtou ranní. Aha, tak jsem to vzala stejným SeaBusem zase zpátky, na hodinku si zdřímla a v půl třetí jsem jela taxíkem na letiště. Nakonec jsme spaly asi čtyři hodiny a v neděli jsme zařizovaly jsme telefon, vybalovaly, dojely si na nej nej nejlepší oběd (opět v Cafe Orso, avo toast a vafle, nebe na zemi a v puse vám povídám!), užily si sluníčka, nakoupily jídlo (spousty jídla!) a večer jsme odpadly v půl deváté. Mejma měla jetlag a mně bylo zase špatně, překvapivě :D 

The last post here was supposed to be about how I've been enjoying writing on blog more and more lately and how I would love to spend hour or two every day just doing this and... No post for almost five days here? Um
m, what can I say :D I spent the whole Saturday in bed trying to get better as fast as possible, I watched three movies (the only good thing about not feeling 100%), I had to clean up because a plane with my mom on board was supposed to land before midnight so I had to go pick her up. I was checking the arrival time so I didn't have to wait there longer than I actually had to. It said they will have about hour delay so I was sitting on the SeaBus even thinking I will be a little bit late. I checked the flight status and it said it will land before four in the morning. Well, damn, so I had to take the same SeaBus home, had about an hour nap and took a cab before three. We got around five hours of sleep and on Sunday we were just running errands, we had the best best lunch (Cafe Orso, it happened again, avo toast, waffles, heaven on Earth and in my mouth, let me tell you!), got our groceries and passed out super early because mom was jet legged and I was feeling sick again. Surprisingly :D

Žádné komentáře:

Okomentovat