čtvrtek 3. března 2016

ONE GETAWAY TRIP, THANK YOU.


To vám teda povím, posledních pár dní bylo opravdu zajímavých. Řekněme, že jsem se určitě nenudila. ALE! Tenhle článek vám už píšu z letadla, resp. ze svého v pořadí druhém letu na cestě do San Francisca. Dnešek zatím vypadal tak, že jsem vstala v půl sedmé ráno, musela jsem dobalit, ještě dojít do školy, napsat test, odevzdat úkol a pak směr letiště. Čekala jsem dalších tisíc katastrof, hlavně proto, že na přestup jsem měla mít v Seattlu přesně 55 minut a hned ve Vancouveru jsme měli zpoždění. Naštěstí let trval 28 minut čistého času, ale k mému příjemnému překvapení jsem v Seattlu vylezla z letadla jenom proto, abych pak nastoupila do toho samého :D Tak to jsem se pobavila. 

Well, let me tell you, those past few days were really interesting. It’s safe to say that I was not bored at all. BUT! I’m writing this post from an airplane seat, from my second flight on my way to San Francisco. Today I had to wake up at half past six, finish packing, show up at school to write a test and hand in an assignment and then off to the airport. To be honest, I was expecting a couple of disasters, especially because I was supposed to have 55 minutes to change flights in Seattle and the first flight from Vancouver was a bit delayed (what a surprise) but luckily just had to get out of the plane and get back in because we were leaving from the same gate :D Funny enough. 



Tenhle servis v letadlech se mi líbí, sice nemáte obrazovku před sebou, ale na počítači, tabletu nebo telefonu se můžete připojit k síti v letadle a sledovat vybrané filmy. Volba padla na TEDA 2, sice jsem u toho zase usnula (:D), ale cestou zpátky to dokoukám. 

Jeden z mých zatím nejhezčích výhledů z letadla. Počasí nám asi zrovna nevyjde, bude nejspíš akorát tak pršet, ale to nevadí, mohlo by být hůř. Naštve to :D Ale nejsme z cukru :)

Žádné komentáře:

Okomentovat