pondělí 21. března 2016

PIZZA SIZED PANCAKES? OH YES!


Tak tenhle víkend stál určitě za to! I když jako každý jiný víkend zahrnoval spoustu práce do školy, tak v sobotu byly světlým bodem palačinky velké jako pizza (!), dlouhá procházka rozkvetlým Vancouverem a nakukování do obchodů. Neděle byla ve znamení hlavně relaxu. Všimla jsem si, že se celý týden klidně přetrhnu a od rána do večera se nezastavím, ale jak dojde na neděli, tak mě z bytu nic nedostane. Většinou to i tak vyjde, že je venku studeno a deštivo, takže je to válendo ještě o to lepší. Kdo má taky neděli opravdu ve znamení klidu? :)

So this weekend was really really good! Even though I had to do a lot of school work like every other weekend, there was a happy happy moment on Saturday when we went to have those huge pancakes. Pizza sized pancakes may I add! Then we had a long lovely walk and stopped by in random stores. Perfect. Sunday was all about relaxing. Lately, I have noticed that I can go from the very morning until late night from Monday till Saturday but when it comes to Sunday... Just don't make me go out of my apartment, okay? Usually it's good because it's so gloomy and rainy outside so you just want to lay down and bundle up in a cozy blanket. Who else prefers chill Sundays inside? :)





Teď k těm palačinkám ale. Celá tahle obrovitánská porce stojí od $10 do $15, záleží na tom, jaký druh si vyberete. Dala jsem si obyčejné jenom se zapečeným banánem, ale za pár minut přišel pán s tím, že to v kuchyni popletli a že mi do těch mých palačinek nasypali čoko-kousky a ptal se mě, jestli to tak můžou nechat nebo jestli mi mají udělat další. Opravdu se musí ptát? Jasně, že čoko-kousky jsou v pořádku! Čím víc, tím líp! Takže jsme každá snědly ani ne půlku jedné palačinky, hahah. Pak přišlo na placení a stejný pán mi povídá, že kvůli tomu, jak to spletli, tak já palačinky platit nemusím. Nakonec jsme ani jedna neplatily ani za pití! Takže jsem si odnesla palačinky pro celou rodinu zadarmo a jedla jsem je ještě tři dny potom. A musím říct, že to byly opravdu neskutečné dobré palačinky! Takže jak budete ve Vancouveru, tak na palačinky jedině do Jethro's! A ve čtyřech si dejte jedny :D

Now about those pancakes. This whole thing costs from $10 to $15 depending on what toppings you choose. I chose plain ones with baked bananas but then the guy came and told me that the kitchen messed up and put chocolate chips in my pancakes and asked me if that was okay. Like is that even a question? Of course! The more the better! So we both ate probably about half of one pancake, hahah. Then we were supposed to pay but the guy told me that because of their mistake with my pancakes I don't have to pay. Neither of us paid for our drinks either! So... I ended up with free pancakes that I have been eating for another three days! And they were soooo good! Therefore, when in Vancouver, go to Jethro's! 




I was soooo full! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat