středa 6. dubna 2016

GOOD DAY OR BAD DAY? YOU CHOOSE.

Úterý byl zvláštní den. Napřed jsem vyrazila do školy bez projektu, pro který jsem se musela vrátit a tím pádem jsem nestíhala autobus, nebo jsem si to alespoň myslela. Jenže cestou jsem zjistila, že zastávku, co mám kousek za barákem, mi konečně opravili, takže jsem nemusela až na tu další, takže jsem autobus stihla akorát a ani jsem nemusela čekat. Pak jsme měli docela nezáživnou hodinu ve škole, což by mi normálně docela vadilo, ale alespoň jsem se naučila na midterm na další hodinu. Můj nový cestovní hrnek na čaj, co jsem si koupila minulý pátek, pořádně netěsnil, takže se mi čaj jaksi vylil, takže jsem ho šla vrátit a ve výsledku jsem odešla s vrácenýma penězma, čajem v hodnotě $10 a vzorkem zadarmo a ve Starbucksu si vyhlídla hezčí a levnější. Celý den mi to nějak nedocházelo, až když Emma tak soucitně podotkla, že dneska nemám nejlepší den, tak jsem se zarazila a zjistila jsem, že mám naopak výbornou náladu. Všechno se nakonec vyvrbilo krásně, i když to tak na první pohled nevypadalo. 

Tím jsem jenom chtěla říct, že na každém dni se dá najít to dobré a i to horší. Většinou jde jenom o to, co z toho si vyberete. To není žádné poučování o tom, jak máte mít pořád dobrou náladu, za pár dní vám tu budu zase nadávat, jak mi nic nejde :D Ale aniž bych si to uvědomila, na první pohled špatný den zas až tak tragický nebyl a ani můj očividný nedostatek talentu na pro cvičení jógy mi to večer nedokázal pokazit :D
Tuesday was a strange day. At first I left my house for school just to realize that I forgot my midterm project and I have to get back for it so I would miss my bus. But on my way to the bus stop I found out that the stop by my house has been reopened so I got there right on time and I didn't have to wait at all. Nice. Then we had not a very interesting class at school which would usually bother me but it gave me time to review for the midterm exam we had that afternoon. Last but not least, I discovered my new travel mug was leaking so I had to return it which was annoying but I walked out with a bag of tea (which would normally cost about $10) and a tea sample for free and I found a nicer and cheaper travel mug in Starbucks anyway. The whole day I didn't even realize that until Emma pointed out that I'm not having the best day, when it hit me that I actually am in a great mood. Everything turned out well in the end even though it didn't look like it would at first. 

The point of this "talk" was that in every day you have the good things and those that are not so great. In most cases it's only about you and your choice what you want to acknowledge that day. This is not some lecture about how you have to be in a good mood all day every day, in couple days I will be back with some decent complaints, don't you worry about that :D But without even realizing it I had a very good day which didn't seem that good at first sight and even my obvious lack of talent for practicing yoga didn't ruin my evening :D

Žádné komentáře:

Okomentovat