pátek 22. dubna 2016

THE CANADA REVIEW

Před pár dny jsem se rozhodla, že pomalu začnu psát o tom, jak to tady v Kanadě všechno chodí, jak to vidím já, co se mi líbí/nelíbí a tak podobně. Hodně se mě na to ptáte, přeci jenom jsem to taky na začátku slíbila, takže je to konečně tady! O škole už jsem jednou psala, ale ke všemu bude samostatný článek, už jsem se na to začínala i těšit, cítila jsem, že přišel ten správný čas. Hlavní důvod, proč jsem to odkládala, byl ten, že jsem si chtěla zažít i to lepší, co má Kanada v nabídce, ale i ty horší stránky Vancouveru, a ještě k tomu jsem od toho všeho chtěla mít odstup, aby moje recenze byla optimální (nejsem si tak zcela jistá, že je to správný výraz, ale mně se tam zatím hodí). Zítra bude článek o mojí dnešní krásný zkušenosti, ale zatím vám přeji ten nejkrásnější víkend! :)

It must have been a couple days ago when I have decided that I will slowly but surely start writing about the life in Canada, how everything works, what I like and don't like, etc. You ask me about it a lot and also I promised I will write about it, so it's finally here! Once upon a time I wrote about the school and its system but everything will get its own post. I'm really excited about it now, I feel the right time has come to evaluate all of it. The main reason I was so hesitate about writing about this was that I wanted to know all the good things Canada has to offer and also all the not so amazing side of Vancouver AND I also wanted to give it some time to settle down so my review would be optimal (not sure that is the right word for it either but it feels right there so far). Tomorrow I will write about my today's experience but now I wish you the best start of the weekend! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat