čtvrtek 28. dubna 2016

THAT BACKPACK INCIDENT

Nutně potřebuju, aby měl den 32 hodin! Ale k tomu se dostanu ještě snad někdy jindy, dneska jsem vás chtěla pobavit historkou "přišel mi balík, nemůžu se k němu dostat." Kdykoliv jsem si něco objednala v Kanadě, tak mi to přišlo přes Canada Post, tam ukážu občanku, podepíšu převzetí a jdu s balíkem domů. Klasika. Jenže teď jsem si objednala Herschel batoh, který mi byl doručen službou Purolator (něco jako Fedex jenom pitomější). Volali mi, že se balík pokusili doručit, nikdo nebyl doma, tak si ho mám přijít vyzvednout. Vybavená registračním číslem balíku a požadovanou ID kartičkou (občankou, pas s sebou ven nenosím) přijdu do jejich pobočky a za 2 minuty odcházím bez balíku. Proč? No, protože paní se hodlala zuby nehty držet protokolu, že bez kanadského identifikačního průkazu mi nic nevydá. Na námitky typu "kanadský průkaz nemám a nikdy ho mít nebudu" mi bylo řečeno, že balík nedostanu, že potřebuje vidět moje jméno a doručovací adresu na jednom dokladu. Vytočená jsem odešla. 

Další den jsem přišla s dopisem od kanadské vlády, kde je moje jméno a adresa dohromady s mojí občankou. Pro jednou to prý paní nechá být, ale mám si pořídit kanadskou ID, že tu jinak budu mít problémy. Na námitku, že je úplně první, kdo po mě takhle vyžaduje kanadskou ID za celých 9 měsíců (!!!!!!), co jsem tady a že spoustu lidí ji tady rozhodně taky nemá, mi zkoušela snad tvrdit, že je to nezákonný ji nemít. No co, balík jsem měla, tak jsem ji tam nechala v domnění, že kanadská ID je nejdůležitější dokument v životě. Jako doteď nechápu, když to ani státní pošta nepotřebuje, tak na co to bude tady babče. Důležitý je fakt, že batoh mám a absolutně ho zbožňuju! A přes Purolator si v životě nic neobjednám už! :D
My new baby <3
I really need the day to have at least 32 hours! But I will tell you about that some other time because today I have a story about "how I got a package that I can't get my hands on" that I think will make you smile. Whenever I ordered something here in Canada, it was delivered by Canada post where I show my ID, sign a form and go home with my package. Normal. However, I ordered new Herschel's backpack and this time it was delivered by Purolator (it's something like Fedex but more stupid). They called me that they tried to deliver the package, no one was home so I can come pick it up. When I got to their branch, I had the package number and required ID (not my passport, I don't carry it around) and I left 2 minutes later without my package. Why you ask? Well, because the lady who works there decided to stick to the protocol and without a Canadian ID she wouldn't give me the package. She ignored all my objections that I do not own a Canadian ID and I never will and told me she needed something where she can see my name and the address that would be same as the one on the package. 

Therefore, I went back there another day with my ID and a letter from Canadian government that showed my name and the required address. She gave me the package but she said it's only for this one time but I really should get myself Canadian ID otherwise I will get into trouble. Again, my objection that she is the very first person who ever asked me for it in 9 months (!!!) I have been in Vancouver and I know for sure that a lot of people do not own Canadian ID, was ignored and she told me that I will get in trouble if I won't have one. Oh well, I got my package so I left and I will make sure not to order anything else through Purolator ever again. Till this very moment I don't understand that Canadian post is okay with my Czech ID but a private company is not but I have my backpack that I absolutely adore!
That special edition I was tempted to buy!

1 komentář:

  1. Tak to je teda hrozný přístup. Díky za pohled jak to chodí s balíkovkama v Kanadě. Já mám zatím zkušenost s touhle balíkovku po Evropský unii a zatím vždycky všechno v pohodě. Ale věřím, že jinde to mají jinak. Je dobré to vidět i z pohledu normálních lidi a hlavně Čechů :l

    OdpovědětVymazat