středa 13. dubna 2016

THOSE CINNAMON BUNS

Dneska jsem přišla po škole domů a nevím, odkud se to vzalo, ale najednou jsem měla uklizený a přeskládaný celý pokoj plus jsem něco i vytřídila úplně pryč. Taky se vám to někdy stane, že chcete uklidit jednu věc a najednou máte přeorganizované šuplíky a půl skříně? :D

Jinak jsem vám taky chtěla ukázat, co jsem měla v neděli za dobrotu! Ano, vím, že to není nic převratného, protože skořicoví šneci se určitě dají doma v Čechách sehnat a nebo si je můžete sami upéct (třeba ty podle Dity P. jsou naprosto úžasní, recept vám přidám příště!), ale protože nejsem zastánce polotovarů, tohle mi překvapivě učarovalo. Nevěřila jsem, že něco předpřipraveného, co stačí jenom rozbalit a dát na pár minut do trouby může být tak skvělé! Kupodivu nejsou šneci ani mražení a byli tak strašně moc dobří! Jednou za čas je to výborná odměna.

When I got home from school today, I don't know how it happened but suddenly I have cleaned up and reorganized my whole room and I also sort out some things I will give away. Does this ever happen to you sometimes too? You start with one thing and out of nowhere your room has a completely new order? :D

Anyways, I also wanted to share with you guys what delicious food I ate on Sunday! Yes, I know it's not groundbreaking news because you can buy them or make them yourselves (the recipe I use will be uploaded in the near future!) but it was new for me! Especially because I'm not a fan of processed and prepared food like this but I was very pleasantly surprised. I didn't believe that it could be this good since all you have to do is unpack it and put it in the oven. And it's not even frozen. Once in a while, this is a perfect little treat.

Žádné komentáře:

Okomentovat