pondělí 25. dubna 2016

SUNDAY PIZZA PARTY AND LIFE

Sunday pizza. #life
Od páteční návštěvy nemocnice jsem si dala víkendovou pauzu a na střídačku jsem ležela nebo se procházela, protože akorát tak při chůzi mě nebolí za krkem. Nepřetržitě to bolí a já se jenom nemůžu dočkat, až to přejde, protože mi to doslova leze na mozek. Jsem z toho jenom otrávená. Do toho jsme si dneska napsali jednu zkoušku, další týden máme rovnou dvě. Pak jsem si došla na první návštěvu u fyzioterapeutky, která se zhrozila toho, co jsem si to provedla s krkem, a následovalo jednání s pojišťovnou, kde jsem se nic nedozvěděla, překvapivě, a nakonec to bude ještě na hodně dlouho. Nedá se nic dělat, krk si spravit musím a pojišťovny se budou snažit nám proplatit co nejméně peněz budou moci, ať už jsem v Kanadě nebo doma v Čechách. Proto si ty pojistky ale platíme, že jo? :D

Since the hospital visit on Friday, I allowed myself a little break and I was either laying in bed or trying to walk outside because it's the only time the neck doesn't hurt. It has been constantly hurting ever since and I just can't wait until it fades away because it's literally making me crazy and I'm very annoyed. On top of that we had our first final exam today and we have two more next week. Then I had my first physiotherapy session and the therapist was horrified from my neck wondering how it didn't hurt before Friday. After that I had to go to the insurance company where I have learned nothing new, only that it will take a very long time. Oh well, there is nothing I can do about it now, the neck must be fixed and the insurance companies will try pay us as little money as possible whether I'm in Canada or back at home in Czech. But that's the reason why we pay the insurance money, right? :D
After you let your braids down :D #sheep

Žádné komentáře:

Okomentovat