neděle 3. dubna 2016

SPRING HAS ARRIVED IN VANCOUVER







Poslední dny se Vancouver opravdu předvádí s úplně vymetenou azurově modrou oblohou, kde není jediný mráček široko daleko. V průměru je krásných 15°C, takže jsem včera byla dokonce venku jenom v šatech a dlouhým svetru a bylo mi akorát. Trochu z jiného soudku - protože tady nebudu dávat $80 za stříhání vlasů, natož $150 za barvení, tak se mi o vlasy stará Lauren. Barvy mám od svojí kadeřnice, takže žádný problém, ale až zjistí, že jsem Lauren nechala mi ty vlasy i ostříhat, tak se jí asi chudince zatočí hlava, hahah. My se teď jdeme vyvalit někam na zahrádku u pláže a užívat tohle úžasné jaro. Krásnou neděli vám všem! 

The last couple of days Vancouver has been showing off with this beautiful clear blue sky with no sings of clouds whatsoever. Usually it's about 15°C so yesterday I was out wearing only my summer dress and long sweater and it felt great. On another note, I won't pay $80 for a haircut or $150 for a new color so I asked Lauren couple months ago if she could help me and she has been taking care of my hair ever since. She has been doing a great job but when my hairdresser finds out that I even let Lauren cut my hair, well, her head might spin a little bit, hahah. Now, we're about to go out to sit on a patio by the beach and soak in theis awesome spring weather. Have a beautiful Sunday, y'all!  

Žádné komentáře:

Okomentovat