neděle 17. dubna 2016

THIS WEEK GOT ME LIKE

Nějak jsem si to v průběhu týdne ani neuvědomila, ale když jsem šla v sobotu do postele v půl desáté, unavená jako nikdy a s křečovitými bolestmi zad a nohou, tak jsem si v hlavě přehrála, co jsem dělala celý týden jenom proto, abych si uvědomila, že to bylo ve skutečnosti docela náročné. Vstávání před půl sedmou každý den, na nohou až do osmi do večera, skoro každý den jsem cvičila, začala jsem v nové práci, kde jsem přes osm hodin na nohou, obíhala jsem pochůzky po městě (ach, jak mně chybí to moje autíčko) a vůbec se to nějak nakombinovalo. 

Throughout the week I didn't even have time to realize that I'm getting really tired but when I fell into bed on Saturday at 9:30pm with convulsive pain in my back and legs, I played back the week and figured it was a bit too much this time. Waking up after six every morning, being out and about until at least eight at night, working out almost every day, starting a new job where I have to stand for eight hours, running all sorts of errands (oh my, how I miss my beloved car) and so on.
Lauren braided my hair for me. Didn't take it down for three days, loved it so much! I need to learn how to do this.
Ve čtvrtek jsme měly takové naše odpoledne/večer s Lauren, kdy jsme si uvařily quesadillas s guacamole k večeři, koukly na film Sisters a zůstaly si povídat až do jedné do rána. Klasika :) Kdo jste už viděl tenhle film? Co na něj říkáte? Mně osobně přišel až moc přitažený za vlasy a od Tiny Fey jsem očekávala mnohem víc. Jenže moje hodnocení je ovlivněno jejím nejlepším filmem Mean Girls z roku 2004, to se holt hodně těžko překonává. Takže jednou vidět doma z nudy a stačilo.

On Thursday though we had our little afternoon/night session with Lauren when we cooked quesadillas with guacamole for dinner, watched the movie Sisters and stayed up talking until one in the morning hahah. Classic. Have you seen this movie already? Did you like it? In my opinion it was way too weird and silly and I expected more from Tina Fey. But I guess it's hard to follow Mean Girls, hey? So for me seeing once was enough.
The best best meal! <3 

1 komentář: